Gå til innhold

Lage kaker til avslutning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det bes om at det skal bakes kake til avslutning på ungdomsskolen. Jeg kjenner at jeg er lite interessert i å bruke og miste kakefat vi bruker privat. Planen er å lage enkel langpannekake. Noen tips til billige kakefat/-brett eller lignende som de bare kan kastes etter bruk?

Anonymkode: 2bc54...0d4

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper cateringbrett. 

Anonymkode: 7de45...403

Skrevet

Nille, europris og lignende pleier å selge engangsfat til dette formålet 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjempemange cateringbrett på jobb, som bare er å ta.

Anonymkode: 021f0...e74

AnonymBruker
Skrevet

Eller bare ta siden av en pappeske om du har det liggende med aluminiumsfolie rundt 😃

Anonymkode: c9c68...3f2

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget utallige kaker til div tilstelninger, skriver navn og klasse/lag etc under brettet - har aldri skjedd at jeg ikke har fått det tilbake. Evt har Nille, Rusta, Europris osv billige brett

Anonymkode: b57ea...bae

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med navnemerke på fatet har jeg aldri mistet fat. Og jeg baker til mange anledninger.. 

Anonymkode: ccb30...4b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det bes om at det skal bakes kake til avslutning på ungdomsskolen. Jeg kjenner at jeg er lite interessert i å bruke og miste kakefat vi bruker privat. Planen er å lage enkel langpannekake. Noen tips til billige kakefat/-brett eller lignende som de bare kan kastes etter bruk?

Anonymkode: 2bc54...0d4

Europris selger slike i aluminium.

Anonymkode: be4ed...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Pizzaeske+aluminiumsfolie

Anonymkode: 347a4...83c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har laget utallige kaker til div tilstelninger, skriver navn og klasse/lag etc under brettet - har aldri skjedd at jeg ikke har fått det tilbake. Evt har Nille, Rusta, Europris osv billige brett

Samme her, og da slipper man alt det som er engangs. Billigere på sikt vil jeg også tro det blir, enn å kjøpe de engangsfatene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet flere bruker en stiv pappplate med sølv folie rundt.  

Anonymkode: 7d72a...e86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper papp/plast serveringsfat på europris/nille etc

Anonymkode: 98bf4...9ba

Skrevet

Pleier å bake i en langpanne med lokk. Skriver navn på både lokk og langpanne. Dette har jeg gjort mange ganger og har aldri mistet noe. 

Skrevet

Kjøpte papp plate til kake på Nille tror jeg betalte 59 kr for 4stk

Eller så har jeg kjøpt et billig plast fatt som jeg har skrevet navnet og tlf nr under

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt blant annet papp (blant annet brusbokspapp) godt pakket i folie under og over. Har hatt barn i skolen i 12 år og har aldri sendt bort fat. 

Anonymkode: 8486a...389

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Samme her. Vi tar jo kakefatet med oss når vi går etter avslutningen så de kunne ikke blitt borte om ikke noen stjal dem bevisst rett foran øynene på hele trinnet. Vi har noen billige og gjenbruksbare plastkakebrett fra Binders/Lyreco som vi ofte bruker til nettopp slike anledninger. De er store og har plass til en stor langpannekake, men var billige så vi er ikke redd for om de skal bli ødelagt eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Med navnemerke på fatet har jeg aldri mistet fat. Og jeg baker til mange anledninger.. 

Anonymkode: ccb30...4b7

Jeg har klart å miste fat likevel noen ganger 🤷

Anonymkode: e683e...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Disse er fra biletema, men de har det på feks europris og sånne forretninger også. 

Screenshot_20240610_213734_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: e683e...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Spør etter frukt- eller grønnsaksesker med lave kanter neste gang du handler. De som pærer kommer i er helt perfekte til kaker. Kle eska innvendig med aluminiumsfolie eller matpapir.

Anonymkode: 81cea...b93

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper kakefat på bruktbutikker. Men med navn under mister man det ikke. Tre barn som er med på x antall tilstelninger i løpet av et år og jeg har aldri mistet noe. Et år ble et fat liggende igjen, men siden jeg hadde navn kunne jeg hente det igjen et par dager etterpå. 

Anonymkode: 57150...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...