AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Er i uke 39, og har de siste par ukene hatt stikninger i skjede/livmormunn/bekken. Men i dag har det tatt seg opp og blitt mye «verre», sånn at det går ut over gangen min og hvor fort jeg klarer å gå. Er dette tegn på modning? Anonymkode: 588fa...945
urenluren Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Har hatt det sånn i ca 2 uker nå (er i uke 38). I følge jordmor er det pga babyen ligger lavt i bekkenet og presser på nerver. Jeg har også bekkenløsning, men det er en litt annen type smerte syntes jeg, selv om det sitter i ganske likt område.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er i uke 39, og har de siste par ukene hatt stikninger i skjede/livmormunn/bekken. Men i dag har det tatt seg opp og blitt mye «verre», sånn at det går ut over gangen min og hvor fort jeg klarer å gå. Er dette tegn på modning? Anonymkode: 588fa...945 Søk på ordet nedpress, det er nok hva du kjenner. Har hatt sterke medpress siden uke 26 (flergangsfødende) er i uke 33 nå og har ikke født ennå. Det er at baby kanskje har lagt seg med hodet ned og presser seg nedover. Hvis du føler du har ball mellom beina er mest sannsynlig hodet festet. Anonymkode: 13f21...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå