AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Jeg lurer på dette, fikk sms idag fra kjøreskole og der skrev sjefen at "han føler jeg følger avtale, du skulle sendt penger på vipps to ganger men nå krever jeg du sende inn" nummeret kunne ikke besvares. Like etter fikk jeg en unnskyldning at det var sendt til feil person men jeg likevel hadde et lite sum utestående og måtte betale inn asap. Denne eieren har også ringt meg opp tidligere på søndagene og skrevet utydelige sms med store feil i språket .. tenker sånne folk er enten ruset eller ikke helt profesjonelle? Enda mer ille da det er en kjøreskole? Anonymkode: 8edbf...289
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Virker som en kjøreskole med dårlig økonomi / likviditet Hender vi purrer vi og (annen bransje) men da går vi høflig frem, hører om det er en misforståelse, manglende faktura etc. ellwr annet for å unngå oversendelse til inkasso Ellers så er det jo standard prosesser videre for å kreve inn ubetalte faktura. Bare noen promille som ikke gjør opp for seg og noen er alltid trege. Men vi er alltid høflige i dialogen Anonymkode: 6ab33...3f3 1
Seff Skrevet 12. juni 2024 #3 Skrevet 12. juni 2024 Fremstår ikke veldig profesjonelt, men hvis man faktisk skylder dem penger og har ignorert flere purringer, synes jeg vel man burde feie for egen dør og gjøre opp for seg framfor å klage på ordlyden/framgangsmåten når et firma bare prøver å få inn pengene de har krav på. Og angående "feil i språket"; det heter "en sum", ikke "et sum".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå