Gå til innhold

Sammen med kvinne. Savner penis😭

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble sammen med ei jente. Alltid vært sammen med menn før. Vi får ikke til det intime. Og jeg har sluttet å bli kåt når vi skal være intime. Jeg kjenner det i underlivet når jeg tenker på enkelte menn, særlig da jeg har eggløsning. Dette har blitt såpass frustrerende at jeg vurderer å gå. Jeg har virkelig prøvd å bli komfortabel med den sexen vi har. Men det er nesten så jeg føler at kroppen forteller meg at det er mann jeg skal ha, ikke kvinne. Høres dette sannsynlig ut?Hva gjør jeg?

Anonymkode: 61a1a...ec4

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da gjør du det slutt. Jeg vet om flere som har testet ut et lesbisk samliv og erfart det samme som deg, nå er alle de i forhold med det motsatte kjønn.

Anonymkode: 5ec17...9ab

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går. Forteller at det intime er ikke helt som du trodde det skulle bli, at du er usikker på hva du egentlig vil ha - at det er ikke hennes skyld.

Ikke tving deg selv til å prøve å forandre deg til å like sex som du egentlig ikke liker, for på et eller annet tidspunkt vil du begynne å forstå at du sviktet deg selv.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En homofil kan ikke bare velge å være hetero. Mange har prøvd.

Det gjelder begge veier.

Anonymkode: 6123a...ed3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du prøvd dildo? I så fall prøv en større en.

Anonymkode: 9e6a4...d01

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Elsker du damen? Har du følelser for henne?  

Om ja; da er det noe å jobbe med på sexfronten. Det finnes så mange tusen hjelpemidler, og er det noe vi vet, så er det at det ett meget stort antall og variasjon av dildoer der ute. 

Om Nei; Da må du gå. Du kan ikke være sammen med noen bare for å være snill og spare den andre. 

Anonymkode: a2006...1fc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da gjør du det slutt. Jeg vet om flere som har testet ut et lesbisk samliv og erfart det samme som deg, nå er alle de i forhold med det motsatte kjønn.

Hvor lenge var de sammen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker du damen? Har du følelser for henne?  

Om ja; da er det noe å jobbe med på sexfronten. Det finnes så mange tusen hjelpemidler, og er det noe vi vet, så er det at det ett meget stort antall og variasjon av dildoer der ute. 

Om Nei; Da må du gå. Du kan ikke være sammen med noen bare for å være snill og spare den andre. 

Anonymkode: a2006...1fc

Jeg har iallefall elsket henne. Jeg tror jeg gjør det fortsatt. Har absolutt følelser. Men usikker på om de er de rette.  Og tanken på å aldri ha sex med en mann igjen gjør meg nesten trist...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke alene om å teste ut et lesbisk samliv i ung alder, men de fleste faller tilbake til heterofilt samliv/ekteskap.

Krangler og diskuterer dere mye?

Anonymkode: 27fe5...557

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som gjorde at du i utgangspunktet gikk inn i et forhold med en kvinne? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble sammen med ei jente. Alltid vært sammen med menn før. Vi får ikke til det intime. Og jeg har sluttet å bli kåt når vi skal være intime. Jeg kjenner det i underlivet når jeg tenker på enkelte menn, særlig da jeg har eggløsning. Dette har blitt såpass frustrerende at jeg vurderer å gå. Jeg har virkelig prøvd å bli komfortabel med den sexen vi har. Men det er nesten så jeg føler at kroppen forteller meg at det er mann jeg skal ha, ikke kvinne. Høres dette sannsynlig ut?Hva gjør jeg?

Kan være lesbisk og heteroseksuell. Eller bi/pan.

Men det at du ikke får tenking på partner kan være mange årsaker til. Alt fra legning til seksuell kjemi. 

Anonymkode: fb99b...0a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har iallefall elsket henne. Jeg tror jeg gjør det fortsatt. Har absolutt følelser. Men usikker på om de er de rette.  Og tanken på å aldri ha sex med en mann igjen gjør meg nesten trist...

Hvor lenge har dere vært sammen, da?

Det virker som om du sliter med å definere din seksualitet, kanskje du bør snakke med noen om det? Jeg synes i hvert fall at din partner fortjener at du tar henne på alvor.

Anonymkode: df3ac...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor lenge var de sammen da?

Mellom 3 mnd og 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er det dere ikke får til sexen? Er det kjedelig, har dere ikke kjemi eller hva?

Kan dere kjøpe strap-on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror diagnosen din er heterofil :P 

Det er jo veldig i vinden om dagen å være mer utprøvende på sex-fronten, men de fleste av oss er jo sånne kjedelige heterofile. Ser ut som om du også må akseptere at det er du. At du er glad i denne kvinnen, endrer ikke på det. Seksuell legning = hva som tenner oss seksuelt, hvem vi har lyst til å ha sex med, ikke (bare) hvem vi blir glade i.

Anonymkode: ee7da...710

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SusanFriday

Du får gå tilbake til penis da.

Selv trenger jeg ekte penis og mann. Er noe rått og dyrisk med det. Føles mer riktig. Selv om man kanskje ikke tror det, så kan det ofte være mindre drama mellom kvinner og menn, enn med to kvinner som skal fungere i lag over lang tid. Se det positive. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe galt i å være bifil. Spør om åpent forhold? Sex med menn, kjærlighet privat med dame?

Anonymkode: 026fd...113

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...