AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Hei.. Jeg sitter fast i et ekteskap der jeg «tror» kona er skjult narsisist. Jeg kunne skrevet en lang tekst om henne, men det er ikke poenget. Poenget er, hvilken instans eller type person kan hjelpe meg med å forstå henne. Jeg trenger støtte, hjelp og kunnskap til å på best mulig vi lande «hva hun er» , slik at jeg kan agere deretter. Jeg vurderer å gå fra henne, men det får store konsekvenser, både for meg, barna og henne, så i utgangspunktet så er mitt ønske å få det best mulig med de forutsetningene vi har.. Så, hvem kan jeg snakke med for å få denne typen hjelp? Anonymkode: d5453...c41
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Familievernkontoret Anonymkode: ef22c...369
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Narsissisme selvdiagnostiseres mer enn forkjølelse i våre dager.. Men nei, det er selvsagt ingen steder som hjelper deg til å leve i et forhold hvor du behandles dårlig. Og som tenker at barna har det bedre av å leve med foreldre som ikke fungerer sammen enn skilsmisse. Anonymkode: 7793f...083 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Spørs om det er så mye hjelp å få om det ikke er en bekreftet diagnose på plass. Personlighetsforstyrrelser er kompliserte og vanskelige, og krever lang utredning. Du kan jo forsøke å oppsøke en privat psykolog eller familieterapeut? Anonymkode: ba2d7...8ac
Irak Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei.. Jeg sitter fast i et ekteskap der jeg «tror» kona er skjult narsisist. Jeg kunne skrevet en lang tekst om henne, men det er ikke poenget. Poenget er, hvilken instans eller type person kan hjelpe meg med å forstå henne. Jeg trenger støtte, hjelp og kunnskap til å på best mulig vi lande «hva hun er» , slik at jeg kan agere deretter. Jeg vurderer å gå fra henne, men det får store konsekvenser, både for meg, barna og henne, så i utgangspunktet så er mitt ønske å få det best mulig med de forutsetningene vi har.. Så, hvem kan jeg snakke med for å få denne typen hjelp? Anonymkode: d5453...c41 https://mittvendepunkt.no/2021/10/30/covert-narsissist-den-skjulte-narsissisten/ Er dette her gjenkjennbart?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 Les deg opp/se på youtube om tillnyktrings teori. Mennesker med usikker/angstfull tilknyttning kan bli oppfattet som sårbare narsissister eller borderline. Jimmy On relationships på YouTube har mye bra om evnet. Anonymkode: 31028...a63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå