Gå til innhold

Venter på skattepengene, men får etterbetaling fra NAV.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med samme erfaring fra tidligere år.

Jeg får etterbetaling fra NAV, og derfor får jeg skattepengene senere enn de fleste. Noen som vet hvor mye senere? Håper ikke det blir i november, liksom 😊

Anonymkode: 135c7...fc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sammenheng med etterbetaling/etteroppgjør og utbetaling av skatt til gode? Jeg fikk etterbetaling i fjor godt utpå høsten, skattepengene var inne på konto måneder i forveien.

Anonymkode: 88ed7...63b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingen sammenheng med etterbetaling/etteroppgjør og utbetaling av skatt til gode? Jeg fikk etterbetaling i fjor godt utpå høsten, skattepengene var inne på konto måneder i forveien.

Jeg fikk etterbetalingen i fjor, og skattet for mye på dette i fjor. Det står på nav sine sider at skattepengene vil komme senere hvis man har fått etterbetaling. Hører at alle rundt meg har fått tilbake på skatten nå.

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fikk etterbetalingen i fjor, og skattet for mye på dette i fjor. Det står på nav sine sider at skattepengene vil komme senere hvis man har fått etterbetaling. Hører at alle rundt meg har fått tilbake på skatten nå.

For meg gikk de bare bakover i tid og gjorde om skatteoppgjøret mitt. Det føltes først merkelig ut at de kunne "åpne" skatteoppgjøret som allerede var gjort opp, men det gikk fint det. Jeg fikk da skattepengene for det oppgjøret senere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg gikk de bare bakover i tid og gjorde om skatteoppgjøret mitt. Det føltes først merkelig ut at de kunne "åpne" skatteoppgjøret som allerede var gjort opp, men det gikk fint det. Jeg fikk da skattepengene for det oppgjøret senere.

Man kan endre de 3 siste skattemeldingene dersom det oppstår/oppdages ting som må endres.

Anonymkode: 482a8...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...