Gjest Jente_81 Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Hunden min røyter nå, er ikke det litt tidlig? Flyttet til ny plass i desember med varmekabler. Har ikke hatt dette før så kan det være derfor? Hund nr 2 røyter ikke..... Så byttet jeg også for i desember, vet jo at av og til kan det jo være det....men syntes det fremdeles e rart... Hunden har røytet i noen uker nå......
Gjest vimse Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Den ene min har røytet en del i det siste, men jeg tror det har med et forbytte å gjøre, det har roet seg nå heldigvis.
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Min røyter også som bare det for tida.
Hu i Svingen Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Har du tispe? I så fall er det vanlig at de holder på pelsen i to måneder etter løpetid. Så faller alt av i en massiv røyteperiode. Det kan altså være syklusavhengig, og stemmer ikke alltid med årstidene...
monikabrx Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Så heldige dere er da..... Min drøsser som et juletre hele året.. :grine2:
Sniglå Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Den ene katten min røyter også masse for tiden :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Hunden min røytet ved juletider. Vi kaller det 'julerøyten'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå