AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Del Skrevet 10. juni Jeg legger tråden her, siden jeg syns den passer på en alternativ måte. Alt er litt svevende og ikke så konkret alltid. Det kan være stikkord, eller litt setninger. En kort eller lang fortelling. Så lenge det er en drøm du husker og kanskje har den en betydning for deg hvis du skal tolke. Kanskje andre forsøker seg på en tolkning. Jeg begynner. Det finnes en mann som jeg har sett to ganger i levende live, en gang som nabo ved bordet på en konsert for mange år siden, noen ganger bilde i avisa og litt på FB. Grunnen til at jeg har hengt meg opp i uttrykket i ansiktet er at han ser like trist og ensom ut som jeg ofte føler meg og dermed kjenner jeg en rar tilhørighet. I natt dukket han plutselig opp i drømmene mine. Vi var et sted ute i naturen, mange hus der og en del mennesker som samlet seg om en sak. Samvær og sosialisering. Vet ikke hva, men jeg oppdaget ham og plutselig løp vi i samme retning ved siden av hverandre og vi strakk ut hendene mot hverandre, grep fast og holdt i et godt grep. Jeg rykket til i drømmen, for det var så ekte. Varm, fast og sterk mannehånd som søkte min. Wow. Skjedde ikke noe mer enn det. Jeg var bare oppmerksomt forvirret. Hilsen evig singel dame. Så er det din tur. Anonymkode: fd3f5...646 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Del Skrevet 10. juni Drømte om en jeg er begeistret for. Vi føltes som vi begge jaktet litt på å finne kontaktpunkt, og som vi møttes på en veldig intens måte. Skulle bare ønske jeg fikk samme følelsen i virkeligheten. Her er han mer vanskelig å lese. Forelsket i en lærer Anonymkode: de7cf...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Del Skrevet 11. juni Hadde en skikkelig kul drøm om reinkarnasjon hvor det var et rom og med folk som nylig hadde dødt som skulle reinkarneres til et nytt liv. Jeg så på en måte hele prossessen i det disse sjelene klargjorde seg til et nytt liv. I drømmen var dette en offentlig person som nylig hadde dødt og som skulle reinkarneres igjen. Jeg fikk opp et navn i drømmen å på hva den personen kan ha hett før! Selv om død virket det ikke trist at all. Anonymkode: f3ffc...bc5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Del Skrevet 11. juni Hadde en forferdelig drøm natt til i dag og det gjorde dagen min tung. Drømte at jeg var på konsert med en venninne og tenåringdatteren hennes, det var innendørs arena med vegger og tak. Noen ganger er jeg klar over i drømmen at det er en drøm, eller noe ikke er som det skal, på en rar måte, men denne drømmen var jeg helt inni. Jeg og venninnen min gikk utenfor arenaen for frisk luft eller noe, en pause kanskje bare. Det var natt og kaldt i luften. Plutselig høres en ekstrem eksplosjon og det hagler biter av bygninger og støv rundt oss, arenaen har vært utsatt for et angrep og det ligger skadde, døde og sårede over alt. Venninnen min får sjokk og panikk og prøver å finne datteren sin, jeg blir stående fryst og hyperventilerer og gråter, og det våkner jeg av, at jeg puster og peser, kroppen er helt stiv og tårene renner. Håper i natt blir bedre.. Anonymkode: 6dde8...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 11. juni #5 Del Skrevet 11. juni Jeg drømte at jeg løp i en skog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni Jeg drømte at min tidligere sjef prøvde å vekke meg. Og jeg prøvde å forklare at jeg hadde fri og ville sove videre, men han ga seg ikke. Vi var på det stedet der vi jobbet, av en eller annen grunn var senga mi der. Ble ganske irritert etter hvert, jeg gjentok flere ganger at jeg hadde fri og ville sove, men han fortsatte å mase om at jeg måtte stå opp. Anonymkode: f501f...f06 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Del Skrevet 21. juni Jeg drømte at jeg så et dyr og en eier. Jo mer jeg stirret og dyret kom nærmere, så kjente jeg at det var mitt dyr som døde for mange år siden. Jeg visste at det jo ikke var slik egentlig, men det var sjelen til min kjære venn og jeg strakk ut hånden og den kom til meg som den pleide en gang, likte å bli klødd slik det en gang var og i drømmen var jeg overlykkelig. Den hadde kommet tilbake for noen sekunder. Hjem til meg. Jeg tror at mine dyr venter på meg på den andre siden. Anonymkode: fd3f5...646 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Del Skrevet 1. juli Jeg bodde alene i en leilighet. Så fikk jeg plutselig se at på veggen mot naboen, der hadde de lagt inn en døråpning uten selve døra, så vi bodde i praksis sammen og kunne se hverandre 100% Jeg ble så sjokkert og sint. Jeg vil bo alene. Hvem har gjort dette! Våknet tidlig av drømmen og den lå i meg flere sinte timer utover. Det ble ingen løsning der og da. Hater stressende drømmer som lever videre neste dag. Anonymkode: fd3f5...646 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Del Skrevet 2. juli Jeg drømte noe helt utrolig. Jeg er 41 og moren min er død. Jeg har hatt en veldig tøff tid i det siste der en eks kjæreste har kommet inn og knust hjertet mitt på nytt. Drømte at jeg opplevde å bli mishandlet av en mann, og at jeg gråt og ropte på moren min i drømme. Jeg begynte å våkne og så at en dør åpnet seg opp. Den dukket opp mitt i rommet. På min side av døren var bygget opp med 3d lag. Nesten som en slags maske. 🤔 Følte det var for å vise at dette var en dør som åpnes i 3d rom. Og så kom moren min ut og lente seg ned og presset ansiktet sitt mot mitt, Sånn jeg jeg husker hun gjorde når jeg var liten. Og så kunne jeg gi henne en klem og gråte. Hun døde for 8 år siden. Jeg våknet da av å kjenne at hun klemte meg. 😥❤️ Anonymkode: ebd5c...6e2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Del Skrevet 2. juli Drømte at det var masse hvalrosser i sjøen utenfor huset vårt. Og så drømte jeg at jeg satte meg fast i en gammeldags pinnestol, slike som vi hadde ved spisebordet på 80-tallet, og at brannvesenet måtte komme å sage meg løs. Anonymkode: f8386...c8d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Del Skrevet 2. juli Jeg drømte at jeg badet med David Beckham Anonymkode: f3ffc...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12 Del Skrevet 17. juli Ååå, husker ikke, men det var bare rot og ting skjedde og jeg ville det ikke men det skjedde hele tiden. Anonymkode: fd3f5...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #13 Del Skrevet 17. juli At jeg var i en butikk med ekslusive kjoler i en prisklasse jeg ikke har råd til. Og faren min var med og han kjøpte masse kjoler til meg 😄 Det hadde ikke skjedd i virkeligheten 😂 Etterpå var vi på Rema og fylte opp en hel handlevogn med bare sjokolade 😂🍫 Anonymkode: 47fea...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #14 Del Skrevet 17. juli Jeg drømte at Spot var kommet tilbake. Anonymkode: ce025...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 18. juli #15 Del Skrevet 18. juli I natt drømte jeg at jeg hadde fått en stor restkatt. 400000 😬 De ringte på døra mi og gikk deretter inn og tok med seg alle tingene mine, tilogmed en sekspakning med cola, sjokolade i kjøkkenskapet og alt i fryseren og kjøleskapet pluss fryseren og kjøleskapet 😂 Han ene gliste hånlig til meg 😆 Da de dro tok de bilen min etter å ha krevd bilnøklene, og det var vist ikke noe problem å stappe alle tingene inni der. Den bilen de kjørte først lot de stå igjen. Er vel ikke helt sånn i virkeligheten. Og glad det bare var en drøm og at jeg ikke har 400000 i restskatt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Del Skrevet 18. juli Drømte at det ble krig her jeg bor. Det var ikke med tyskerne som i andre verdenskrig, men russerne. Gjemte meg bak gardinene først før jeg endret gjemmeplass til under et bord. Tenkte drømmen ikke er for at det blir krig, men for at jeg har sett på ekstrem gjemsel på tv2 Anonymkode: f3ffc...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 13. august #17 Del Skrevet 13. august Jeg drømte at jeg, samboeren og barna våre var på ferie i Frankrike. Jeg forsov meg til flyet hjem, men samboeren og barna våre hadde allerede reist hjem med flyet. Jeg husker at jeg ble irritert i drømmen for at de ikke vekket meg, for vi sov tydeligvis ikke på samme rom. Jeg ble kjempestresset, og lurte på hvordan jeg skulle få meg med alle de store pappkartongene til flyplassen og inn på flyet 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #18 Del Skrevet 14. august I natt drømte jeg at jeg drømte at jeg myrdet en fyr. Våknet og var ganske fornøyd med at det bare var en drøm. Like etter ringte en dørselgeraktig fyr på døra. Han satt ved kjøkkenbordet og forklarte noe, da jeg plutselig fant ut at det var en god idè å myrde ham. Brukte en slags sprøyte som jeg bare kunne hugge i ham, så var han borte. Men liket hans var der så jeg skjønte raskt at dette var virkelig. Da samboeren min kom hjem ble vi enige om at vi skulle grave ham ned i skogen. Det ble noe tull med bilen etter at vi hadde fått lastet ham inn, og vi måtte tilkalle moren min til å hjelpe oss - og samtidig unngå at hun gikk inn i bilen og oppdaget liket. Da vi hadde kommet til Smestadkrysset oppdaget vi at vi hadde glemt spade. Her foreslo jeg at jeg bare skulle tilstå, dette er ikke noe for oss. Men jeg hadde store problemer med å forestille meg hvordan handlingen min ville bli forklart i retten. Det var liksom bare et innfall - nesten som i drømme - men jeg trodde jo ikke egentlig at jeg drømte. tok litt tid å bli overbevist om at jeg ikke hadde drept noen da jeg våknet for annen gang for litt siden. Men nå begynner det å kjennes bra. Anonymkode: 35bc9...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #19 Del Skrevet 14. august I natt drømte jeg at en kassamannen på butikken spurte meg om jeg gikk i kirka. Jeg sa nei. Da sa han at det måtte jeg for det var så fint. Nei takk Anonymkode: f3ffc...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 14. august #20 Del Skrevet 14. august Drømmer til stadighet at jeg har vunnet i lotto,men ender ofte opp med at jeg dør på syke vis etterpå. Så enorm glede og lykke til vanvittig panikk og bråvåkning. Rare greier. At jeg dør eller utsettes for negative ting går forøvrig mye igjen,uansett drøm. Er glad de dagene jeg ikke husker noe som helst egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå