Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Det er lenge siden jeg har postet ett eget innlegg her inne nå, men jeg tenkte at jeg skulle skrive litt om noe som har overrasket meg de siste dagene. Jeg mistenker flere her for å dikte opp graviditetene sine, jeg skal ikke nevne navn nå men jeg vil gjerne forklare grunnen til at jeg tror det er slik. En dag skriver en bruker at hun er gravid, enten skriver hun at det var planlagt eller så skriver hun noe sånt som at ”det var en hyggelig overraskelse”, også har vi selvsagt de som sier at de tar pillene men som likevel blir gravide. Det er synes er mistenkelig er at så fort en skriver at hun er gravid så 2 dager etterpå henger ytterligere 4-5 andre brukere seg på. Så snakker man om ”Den Blå Bølgen” som skyller over KG og plutselig, på en helt magisk måte er 6 brukere blitt gravide samtidig. Dette skjedde i sommer også, på akkurat samme måte. Så fort en ble gravid så var plutselig flere andre det også. Og det var nesten alltid overraskende og de tok alle sammen p-piller og noen av dem hadde uken før snakket om sine dårlige samboere/ektemenn inne på Samliv/Seksualitet. Jeg er spent på om noen vil forklare meg dette fenomenet. For hvis dette er sant så vil det si at ute i den virkelig verden så blir 3/100 p-pille brukere gravide, mens her inne er vi oppe i 11/100. Milla
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Jeg har tenkt samme tanken for d har virkelig vært litt av noen sammentreff mht til graviditeter her på forumet, men tror faktisk problemet er større enn som så: Enkelte av panelet lager seg en fiktiv "personlighet" som de tror vil kle debatten og legger inn masse idiotisk fyllstoff etter hvert. :-?
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Og hva så? Ingen kan arrestere noen for å ikke fortelle sannheten her. Om noen av de gravide ikke er gravide, men finner på sånt for å gjøre seg interessante, så hvorfor ikke. Jeg gidder ikke å spekulere i sånt.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Jeg angriper ikke noen nå Perser så ta det med ro. Men etter en rask opptelling har vi på 3 dager plutselig fått 6 nye gravide brukere. Og så samstemte kan ikke kvinner være som sitter på hver sin kant av landet. Så jeg lurer på hvorfor disse Blå Bølgene kommer. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #6 Skrevet 12. november 2002 Om noen av de gravide ikke er gravide, men finner på sånt for å gjøre seg interessante, så hvorfor ikke. Vel, skjønner ikke disse kvinnene at de blir gjennomskuet? Milla
*Lillian* Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 Det er godt mulig det er noen som gjør det, ikke vet jeg. Men hvorfor skal noen late som om de er gravide her inne da? For å få oppmerksomhet? Synes det er utrolig tåpelig iallfall. Tenk alt de må lete opp og finne ut av ting da, da! Jeg mener, jeg har jo ikke peil på noen ting, tenk om jeg skulle måtte finne ut alt som skjer hos legen/jordmora osv bare fordi jeg "var gravid" hvis jeg ikke var det... Latterlig, spør du meg... Men Milla, du kan faktisk ikke vite... Det kan faktisk hende at ingen juger her, det kan faktisk hende at alle som skriver det faktisk er gravid... Vær forsiktig med å spy ut for mye her, for graviditet er et ømtåelig emne, og hormoner er i sving.... :blunke: Hilsen meg som iallfall har mitt på det rene at jeg er gravid... :D (ennå...)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #8 Skrevet 12. november 2002 Men Milla, du kan faktisk ikke vite... Det kan faktisk hende at ingen juger her, det kan faktisk hende at alle som skriver det faktisk er gravide Jeg vet det Lillian, men jeg synes det er ett emne som bør tas opp til debatt uten at vi skal bli personlige. Særlig siden disse Blå Bølgene skjer gang etter gang etter gang. Det er litt for mye "tilfeldighet" her inne og litt for lite "realitet". Milla
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #9 Skrevet 12. november 2002 Vel, skjønner ikke disse kvinnene at de blir gjennomskuet? Milla Blir de gjennomskuet da? Jeg har ingen grunn til å tvile på noen her inne jeg. Og det har ikke du heller (så vidt jeg vet). Når du spør om grunnen til at det kommer slike bølger.. tja, det er jo stadig folk som prøver her da. KG har ganske mange faste brukere og om 5-7 av disse blir gravide i løpet av en 2 mnd periode (eller mindre) så er vel det ganske naturlig synes jeg. I tillegg kommer det folk inn på KG som allerede er gravide og som har hørt at det er et eget forum for gravide her, hvor de kan skrive dagbok og dele erfaringer. HVIS noen skulle juge om dette, så er det vel bare å juge i vei. Det er jammen mange andre ting man kan juge om også. Det vil alltid være løgner på et forum, om disse er om graviditet, bosted, sivil status eller noe annet er helt likegyldig for meg.
Gjest Cruella Skrevet 12. november 2002 #10 Skrevet 12. november 2002 På nettet kan man bløffe seg til å være hva som helst; Gravid-ikke gravid, rik-fattig, Barbiemål og elefantmål.... Grunnen til at man skulle gjøre noe så tåpelig måtte være for å få en slags bekreftelse man føler man mangler IRL. .. :blunke: Lisa-Beth
Gjest care Skrevet 12. november 2002 #11 Skrevet 12. november 2002 Vel, håper bare at det ikke er "smittsomt". Så hvis noen skulle "faike" på seg en graviditet bare for å være i et fellesskap, syne jeg vi bør ta det alvorlig. :-?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #12 Skrevet 12. november 2002 KG har ganske mange faste brukere og om 5-7 av disse blir gravide i løpet av en 2 mnd periode (eller mindre) så er vel det ganske naturlig synes jeg. I tillegg kommer det folk inn på KG som allerede er gravide og som har hørt at det er et eget forum for gravide her, hvor de kan skrive dagbok og dele erfaringer. Lea, vi snakker ikke om 5-7 nye gravide faste brukere i løpet av 2 mnd. Vi snakker om nye 6 gravide faste brukere i løpet av 4 dager. Og som Care sier, mange skriver nok at de er gravide for at de vil ta del i ett fellesskp. Svært mange her inne ønsker seg barn mens samboer/ektemann ikke vil ha fler. Da er det enkelt og flykte inn i løgnen og spinne seg inn i en ny verden som "overlykkelig og gravid". Jeg er overbevist om at KG har mange brukere som lever på en løgn. Og dette er uten tvil svært ulykkelige kvinner som trenger hjelp. Håper noen innrømmer at de har gjort dette jeg, de kan logge seg inn som Gjest og skrive hvorfor det ble slik. Det ville vært interessant og lese. Milla
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #13 Skrevet 12. november 2002 Om det er sånn Milla, så synes jeg ikke at vi skal bry oss med det jeg. Hvis noen føler seg lykkeligere av å "leke" gravide, så er det helt i orden for meg. Men jeg kan faktisk ikke huske 6 faste brukere som har blitt gravide de siste dagene heller jeg da.. følger kanskje ikke så godt med heller akkurat der. Det jeg mener er: Det er da ikke mer alvorlig å juge på seg en stor mage, enn å late som man har et annet yrke enn det man har f.eks. Det er nok mange her inne som "tilsetter litt krydder for å smake bedre". Om dette har noe med barn å gjøre eller ikke.. det er det samme. Og om en gjest skriver at hun har jugd på seg en graviditet... hvordan vet vi at det ikke er deg eller en annen som vil lage bråk av ingenting? La det hele ligge du Milla. Det finnes da nok verdensproblemer som vi ikke skal begynne å spekulere i alt folk skriver her inne.
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #14 Skrevet 12. november 2002 hihi dette her er sååå latterlig! En ting er jeg ihvertfall overbevist om nå Milla :D Bare for at du lyver så masse så betyr det ikke at alle andre gjør det også!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #15 Skrevet 12. november 2002 Bare for at du lyver så masse så betyr det ikke at alle andre gjør det også! Nå skulle ikke gjøre dette til en personlig debatt da Perser. Ikke gå løs på meg bare fordi du føler deg truet. Milla
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #16 Skrevet 12. november 2002 Vet du hva jeg føler meg aldri truet av noe du starter! Personlig debatt?! det er jo du som har startet dette her og mener alle de andre lyver! Og du tåler ikke høre at noen sier deg imot! Nei, jeg gidder ikke diskutere med deg........miss ligsom perfekt
Gjest SExy Sadie (ulogget) Skrevet 12. november 2002 #17 Skrevet 12. november 2002 Perser: Jeg har aldrig tatt Milla i løgn Hvor hen tok du henne??
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #18 Skrevet 12. november 2002 Og hvor tok Milla de gravide i løgn? Dette går over alle støvleskaft og blir helt usaklig. Synes ikke at noen her inne har rett til å anklage andre for å juge jeg. Jeg gir meg her.. orker ikke å engasjere meg i noe så tåpelig!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #19 Skrevet 12. november 2002 Kunne vi prøve å komme tilbake på sporet her nå? Jeg har fortsatt ikke fått noen forklaring på Den Blå Bølgen! Milla
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #20 Skrevet 12. november 2002 Ikke for å være ekkel, men har du lite å fare med om dagen Milla? DET kan jo være at det er SÅ mange(som du skal ha det til) som er gravide her inne da. Men hvis det skulle være noen som faker gravid så er vel ikke det noen big deal :o
Anbefalte innlegg