AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Jeg kan begynne med å si at jeg er tykk. Jeg har vært det lenge. Nedre del av magen min er litt stor, så når jeg har på jeans som er litt mer elastisk i stoffet, så stikker magen litt ut. Altså magen min henger ikke ut av buksa, jeg har jeans med høyt liv. Jeg er fullt klar over at en fremmed kunne tro at jeg er noen måneder gravid, men alle som jobber med meg vet at jeg er tykk og at det ikke er noe på gang. Men jeg har en kvinnelig kollega som stirrer på magen min av og til når hun går forbi. Hun er faktisk en veldig hyggelig person, men jeg liker ikke at blikket går ned på magen min i det hun går forbi, og det er tydelig at hun ikke liker det hun ser. Dette er en person som spiser knekkebrød hver dag og som er tynn som en strek. Jeg har aldri i de årene vi har jobbet sammen sett henne spise noe skikkelig godt. Bare knekkebrød hver dag. Hun er vanligvis så snill, men de blikkene får meg til å tro at hun tenker stygge ting om meg. Jeg syns det er litt sårende at hun ser sånn på meg. I det siste har jeg faktisk gått ned fem kilo, jeg har trent flere ganger, og jeg har vært veldig flink med kostholdet. I dag var en god dag og jeg var stolt av meg selv, men så kom det blikket. Nå føler jeg meg som en hval igjen. 😔 Jeg ignorerer det alltid, men hadde jeg vært skikkelig dust hvis jeg møtte blikket hennes og lot henne vite at jeg vet hva hun ser på? Anonymkode: cc291...469 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Ja møt blikket hennes, kanskje hun tar poenget. Flott at du tar grep om helsen din, 5 kg er et godt stykke på vei. Jeg har vært overvektig selv, nå har jeg bare 4 kg igjen til målet. Stå på videre, og ikke la denne kollegaen din definere deg. Anonymkode: 2c5dc...bb0 3 1 2
TomSawyer Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan begynne med å si at jeg er tykk. Jeg har vært det lenge. Nedre del av magen min er litt stor, så når jeg har på jeans som er litt mer elastisk i stoffet, så stikker magen litt ut. Altså magen min henger ikke ut av buksa, jeg har jeans med høyt liv. Jeg er fullt klar over at en fremmed kunne tro at jeg er noen måneder gravid, men alle som jobber med meg vet at jeg er tykk og at det ikke er noe på gang. Men jeg har en kvinnelig kollega som stirrer på magen min av og til når hun går forbi. Hun er faktisk en veldig hyggelig person, men jeg liker ikke at blikket går ned på magen min i det hun går forbi, og det er tydelig at hun ikke liker det hun ser. Dette er en person som spiser knekkebrød hver dag og som er tynn som en strek. Jeg har aldri i de årene vi har jobbet sammen sett henne spise noe skikkelig godt. Bare knekkebrød hver dag. Hun er vanligvis så snill, men de blikkene får meg til å tro at hun tenker stygge ting om meg. Jeg syns det er litt sårende at hun ser sånn på meg. I det siste har jeg faktisk gått ned fem kilo, jeg har trent flere ganger, og jeg har vært veldig flink med kostholdet. I dag var en god dag og jeg var stolt av meg selv, men så kom det blikket. Nå føler jeg meg som en hval igjen. 😔 Jeg ignorerer det alltid, men hadde jeg vært skikkelig dust hvis jeg møtte blikket hennes og lot henne vite at jeg vet hva hun ser på? Anonymkode: cc291...469 😂🙈..Tipper hun ser fordi du har blitt slankere jeg da.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Absolutt ikke sikkert hun faktisk ser på magen din? Selv har jeg en tendens til å rette blikket ned når jeg går. Mennesker er forskjellige og jeg vet om flere som har en fast vinkel de snur hode i eller lignende. Du aner ikke hvor ofte folk spørre meg om: -Du likte skoene eller hva? -Ja disse er nye, salg på skoringen lørdag. - Du har en interesse for sko? Altså... jeg ser IKKE PÅ SKOENE DERES, HVORFOR TROR DERE DET! Det er drittlei irriterende at alle går å tror det. Og begynne jeg å se opp istedet får jeg sikkert kommentarer om jeg har begynt med fugletitting 🤣 Anonymkode: c4581...85f 2 1 1
Trallalala Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 Enig med den over, ikkje sikkert ho ser på magen din, spesielt om ho er grei ellers:) Man bør ikkje anta det verste om folk om man ikkje har betre bevis enn dette tenker eg😅 kan fint være ho berre går i eigne tankar, og berre tilfeldigvis har for vane å slå ned blikket når ho går forbi folk 2
lillevill Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kan begynne med å si at jeg er tykk. Jeg har vært det lenge. Nedre del av magen min er litt stor, så når jeg har på jeans som er litt mer elastisk i stoffet, så stikker magen litt ut. Altså magen min henger ikke ut av buksa, jeg har jeans med høyt liv. Jeg er fullt klar over at en fremmed kunne tro at jeg er noen måneder gravid, men alle som jobber med meg vet at jeg er tykk og at det ikke er noe på gang. Men jeg har en kvinnelig kollega som stirrer på magen min av og til når hun går forbi. Hun er faktisk en veldig hyggelig person, men jeg liker ikke at blikket går ned på magen min i det hun går forbi, og det er tydelig at hun ikke liker det hun ser. Dette er en person som spiser knekkebrød hver dag og som er tynn som en strek. Jeg har aldri i de årene vi har jobbet sammen sett henne spise noe skikkelig godt. Bare knekkebrød hver dag. Hun er vanligvis så snill, men de blikkene får meg til å tro at hun tenker stygge ting om meg. Jeg syns det er litt sårende at hun ser sånn på meg. I det siste har jeg faktisk gått ned fem kilo, jeg har trent flere ganger, og jeg har vært veldig flink med kostholdet. I dag var en god dag og jeg var stolt av meg selv, men så kom det blikket. Nå føler jeg meg som en hval igjen. 😔 Jeg ignorerer det alltid, men hadde jeg vært skikkelig dust hvis jeg møtte blikket hennes og lot henne vite at jeg vet hva hun ser på? Anonymkode: cc291...469 Jeg tror noen ikke er klar over hvor øyet går. Jeg har også litt ekstra og har en eks-svigerinne som pleide å stirre veldig på kroppen min. Selv er hun tynn som en strek, mens jeg har hofter og pupper. ( Jeg vet ærlig talt ikke om hun likte det hun så eller ikke ) Men jeg kunne si "har jeg noe på kjolen?" feks. når hun stirrer, og så lete litt etter flekken. 🤪
lillevill Skrevet 10. juni 2024 #7 Skrevet 10. juni 2024 Trallalala skrev (13 minutter siden): Enig med den over, ikkje sikkert ho ser på magen din, spesielt om ho er grei ellers:) Man bør ikkje anta det verste om folk om man ikkje har betre bevis enn dette tenker eg😅 kan fint være ho berre går i eigne tankar, og berre tilfeldigvis har for vane å slå ned blikket når ho går forbi folk jaja men altså...TS høres jo helt normal ut. Selv om jeg ser folk med vanvittig uvanlige kropper, så stirrer jeg ikke. Jeg merker dem en gang, og så har jeg sett dem, stirring er jo frekt. Noen mener det er greit da, men jeg tenker det er en del av helt normal oppdragelse. Hvem sin mamma har ikke sagt? "ikke stirr lille venn" 1
lillevill Skrevet 10. juni 2024 #8 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Absolutt ikke sikkert hun faktisk ser på magen din? Selv har jeg en tendens til å rette blikket ned når jeg går. Mennesker er forskjellige og jeg vet om flere som har en fast vinkel de snur hode i eller lignende. Du aner ikke hvor ofte folk spørre meg om: -Du likte skoene eller hva? -Ja disse er nye, salg på skoringen lørdag. - Du har en interesse for sko? Altså... jeg ser IKKE PÅ SKOENE DERES, HVORFOR TROR DERE DET! Det er drittlei irriterende at alle går å tror det. Og begynne jeg å se opp istedet får jeg sikkert kommentarer om jeg har begynt med fugletitting 🤣 Anonymkode: c4581...85f Hm. Vet du hva? Det du gjør her er å devaluere TS sine egenskaper i å betrakte en repetetiv oppførsel. JEG vet at min eks svigerinne liker å stirre. Jeg vet at hun stirra på meg. Det var veldig lett å se. Det er normalt å ha så pass godt syn at man kan se hvor folk ser. Jeg merker sånt hele tida. jeg tenker det stemmer jeg, og jeg tenker du tar feil.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #9 Skrevet 10. juni 2024 Du får spørre henne hva det er. Er ikke sikkert at det er magen din hun har i tankene. Anonymkode: 4776f...27b 1
Trallalala Skrevet 10. juni 2024 #10 Skrevet 10. juni 2024 12 minutter siden, lillevill said: Hm. Vet du hva? Det du gjør her er å devaluere TS sine egenskaper i å betrakte en repetetiv oppførsel. JEG vet at min eks svigerinne liker å stirre. Jeg vet at hun stirra på meg. Det var veldig lett å se. Det er normalt å ha så pass godt syn at man kan se hvor folk ser. Jeg merker sånt hele tida. jeg tenker det stemmer jeg, og jeg tenker du tar feil. Endå ein som trur dei veit kva andre tenker og ser på😅 28 minutter siden, lillevill said: jaja men altså...TS høres jo helt normal ut. Selv om jeg ser folk med vanvittig uvanlige kropper, så stirrer jeg ikke. Jeg merker dem en gang, og så har jeg sett dem, stirring er jo frekt. Noen mener det er greit da, men jeg tenker det er en del av helt normal oppdragelse. Hvem sin mamma har ikke sagt? "ikke stirr lille venn" Vel korleis rekker man å stirre når man berre går forbi? Ja eg også tenker ts virkar heilt normal, det er dessverre heilt normalt å være usikker på egen kropp og å tru det verste om andre. Man må hugse at dei andre er nok meir opptekne av eigen kropp og eigne tankar
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #11 Skrevet 10. juni 2024 Jeg tror du overtenker det hele. Og OM hun synes du er litt tykk? Hva gjør det? Du kan ikke få absolutt alle i hele verden til å like deg, verken personlighet eller utseende. Noen mennesker vil vi aldri komme over ens med. Sånn er det bare. Dessverre. Men møt blikket hennes, og kanskje du til og med tørr å si "Er det noe du lurer på, siden du stirrer så?" Anonymkode: 4abc9...0e5 1
lillevill Skrevet 10. juni 2024 #12 Skrevet 10. juni 2024 Trallalala skrev (8 minutter siden): Endå ein som trur dei veit kva andre tenker og ser på😅 Vel korleis rekker man å stirre når man berre går forbi? Ja eg også tenker ts virkar heilt normal, det er dessverre heilt normalt å være usikker på egen kropp og å tru det verste om andre. Man må hugse at dei andre er nok meir opptekne av eigen kropp og eigne tankar Men jeg ser jo hvor øynene deres går! Det er derfor det heter "øynene mine er her oppe" Den replikken er jo kjent over hele verden. Tror du det har med at folk "tror de vet" hvor andre stirrer? Jeg sier ikke at folk som stirrer er onde. Jeg sier at de a. ikke tenker, og 2. ikke tenker over at det er ufint og 3. de liker å stirre. Min eks svigerinne sa selv, at hun liker å stirre og se på folk. Noen er bare sånn. Noen er bare fjerne i tankene og drømmer seg vekk, men det er ikke tilfelle om noen har en kul på magen og folk stirrer. Jeg kan love deg at folk stirra når jeg var gravid.
lillevill Skrevet 10. juni 2024 #13 Skrevet 10. juni 2024 Trallalala skrev (14 minutter siden): Vel korleis rekker man å stirre når man berre går forbi? Hun rekker vel det da.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #14 Skrevet 10. juni 2024 lillevill skrev (1 time siden): Hm. Vet du hva? Det du gjør her er å devaluere TS sine egenskaper i å betrakte en repetetiv oppførsel. JEG vet at min eks svigerinne liker å stirre. Jeg vet at hun stirra på meg. Det var veldig lett å se. Det er normalt å ha så pass godt syn at man kan se hvor folk ser. Jeg merker sånt hele tida. jeg tenker det stemmer jeg, og jeg tenker du tar feil. ALLE som sitter i egne tanker ser jo ut som de stirrer. De er jo ikke frekke fordi de sitter i egne tanker mrd blikket på hva som helst? Tydeligvis mange som tror de vet hva folk gjør, uten å egentlig vite. Høres ut som du vil at hun skal stirre 😅 Anonymkode: c4581...85f 1 1
lillevill Skrevet 10. juni 2024 #15 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ALLE som sitter i egne tanker ser jo ut som de stirrer. De er jo ikke frekke fordi de sitter i egne tanker mrd blikket på hva som helst? Tydeligvis mange som tror de vet hva folk gjør, uten å egentlig vite. Høres ut som du vil at hun skal stirre 😅 Anonymkode: c4581...85f Nå er du flåsete, men du er jo anonym for en grunn. Høres ut som du er sånn som liker å stirre 🤣
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #16 Skrevet 10. juni 2024 Takk for svar. Det kan være at hun ikke tenker ting om magen min, men jeg syns det er veldig tydelig hvor blikket går. Hun ser ikke på magen min veldig lenge, det går veldig fort. Vi er omtrent like høye, og når hun går forbi, detter blikket ned på mageområdet, ikke på gulvet. Anonymkode: cc291...469
Gjest Blåmonster Skrevet 10. juni 2024 #17 Skrevet 10. juni 2024 Jeg er sjenert er derfor, beklager Hilde! kan prate om det i morgen.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Skrevet 13. juni 2024 Jeg tenker at du tror hun tenker stygt om kroppen din fordi du har komplekser, og så overfører du det til andre. Ja, det kan godt hende at magen din er et blikkfang. Akkurat som om du har på deg røde sko. Men det betyr ikke at hun tenker stygge ting om kroppen din. Jeg antar at hun ikke lager grimaser når hun ser på deg? Anonymkode: 1db8e...f90
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 #19 Skrevet 13. juni 2024 Møt blikker og spørr om henne har sauestirr😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå