Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slipper du deg helt løs i senga? Når jeg onanerer lager jeg ofte grimaser og styrer på... jeg merker jeg prøver å ikke gjøre det under sex. Føler jeg ser rar ut da... jeg elsker derimot å se på ansiktet til mannen min og hadde ikke brydd meg om han gjorde det. Han blir mer intens i blikket da.. lite grimaser 🤣 

Anonymkode: 13a8f...9e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror menn liker at du ikke klarer å kontrollere fjeset

Anonymkode: 0b77b...d46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en fryd når det skjer, første gangen dama mistet kontrollen klarte hun ikke å bry seg under selve orgasmen. Men kort tid etter mens jeg forsiktig kysset kroppen hennes på vei opp puttet hun pute foran ansikte sitt og var helt rød og flau i ansikte. Hun begynte å beklage, at hun må ha sett helt for jævlig ut at jeg kom aldri til å se på henne på samme måte igjen. Jeg var ikke streng som i at jeg virket sint, jeg prøvde å gjøre det i en så forståelsesful tone som jeg kunne samtidig som jeg ville at hun skulle skjønne alvoret. Jeg sa at hun aldri skal skjemme seg for hva eller hvordan hun viser nytelse i sengen. At det var det mest sexyet jeg noen gang hadde sett, det neste jeg angret på var at jeg ikke hadde gitt henne så stor nytelse før, men nå som hun hadde våget å vise meg hvordan hun virkelig likte det. Lovet jeg at jeg kom til å gi henne så mange av de som hun følte hun kunne takle. Jeg fortsatt der jeg slapp isteden isteden for å penetrere henne denne gangen kom hun enda kjappere og det varte lenger. Jeg hadde gjort det igjen men hun sa hun klarte ikke en runde til og ba meg være kjapp og avslutte inni henne, hun kunne se og kjenne med beine med alt precum som var på lakenet at jeg var sprengkåt, denne gangen holdt hun meg i ansikte og ba meg slippe løs mens jeg kom. Vi måtte bytte på lakkenet ta en dusj og lage noen nye regler for å ha ting under oss når vi holdt på slik, men det var verdt det.

Anonymkode: fff64...d8b

Skrevet

Siste jeg tenker over er hvordan jeg ser ut under orgasme. Det må jo ødelegge for å kunne fokusere fullt og helt på nytelsen?

Samme gjelder lyd. Det er jo mange situasjoner hvor jeg må beherske meg og selv om det kanskje kan oppleves som spennende å ha stille sex for å ikke bli oppdaget, så er det mye bedre når jeg ikke trenger å tenke på å beherske meg på noe vis (ikke at jeg hyler og brøler uansett, men lager jo lyd uten å tenke over det). Kroppen også. Orker ikke å bry meg om hvordan den ser ut i ulike stillinger.

Mannen finner meg sexy uansett og han elsker at jeg er helt fri når vi har sex. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på det i det hele tatt.

Anonymkode: ba6ad...092

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...