AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Som medlem i utdanningsforbundet skal jeg få 35% rabatt hos tryg på forsikringer. Jeg ser nå at de har økt prisene hinsides mye. Når vi går inn å sammenligner prisene hos Tryg med prisene vi får hos mannen sitt forsikringsselskap, så ser vi at det er flere tusen å spare på å ha forsikringene der. I tillegg prøvde mannen å sjekke pris på husdyrforsikringen hos Tryg uten å ha samme medlemsfordeler som jeg har. Det viser seg at selv han får opp en lavere pris på husdyrforsikring enn jeg gjør, på samme hund. Jeg trodde det var noe feil hos Tryg, men de mener at prisene er riktige. Er det flere som har opplevd dette? Vi har selvfølgelig flyttet forsikringene vi hadde hos Tryg. Anonymkode: b77ac...0c0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Jeg er nito-medlem og hadde også forsikringene hos Tryg. Men de satte opp prisen med 10%. Da bytta jeg! Så ja, har opplevd at de setter prisen kraftig opp. Anonymkode: 90ab1...d1d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Nye kunder får veldig ofte bedre prisen enn det de etablerte kundene har. Det er derfor det er så god lønnsomhet i å regelmessig sjekke priser hos andre selskaper, og flytte når det lønner seg. Anonymkode: 79799...873
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er nito-medlem og hadde også forsikringene hos Tryg. Men de satte opp prisen med 10%. Da bytta jeg! Så ja, har opplevd at de setter prisen kraftig opp. Anonymkode: 90ab1...d1d Prisene var satt opp med nesten 20% hos meg bare fra i fjor. Regner jeg hva jeg betalte da forsikringene ble tegnet, snakker vi 50%. Det viser jo at det er veldig viktig å sjekke prisene hos andre til tross for angivelige "gode rabatter" gjennom diverse foreninger. Anonymkode: b77ac...0c0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nye kunder får veldig ofte bedre prisen enn det de etablerte kundene har. Det er derfor det er så god lønnsomhet i å regelmessig sjekke priser hos andre selskaper, og flytte når det lønner seg. Anonymkode: 79799...873 Dette er jo et godt eksempel på det ja.. Ble så overrasket over prisstigningen at jeg trodde det hadde skjedd en feil. Prisene er så høye at jeg hadde spart på å bytte til et forsikringsselskap uten noen rabatt fra klubb/forening. Det føles litt som lureri når det blir slik. Anonymkode: b77ac...0c0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som medlem i utdanningsforbundet skal jeg få 35% rabatt hos tryg på forsikringer. Jeg ser nå at de har økt prisene hinsides mye. Når vi går inn å sammenligner prisene hos Tryg med prisene vi får hos mannen sitt forsikringsselskap, så ser vi at det er flere tusen å spare på å ha forsikringene der. I tillegg prøvde mannen å sjekke pris på husdyrforsikringen hos Tryg uten å ha samme medlemsfordeler som jeg har. Det viser seg at selv han får opp en lavere pris på husdyrforsikring enn jeg gjør, på samme hund. Jeg trodde det var noe feil hos Tryg, men de mener at prisene er riktige. Er det flere som har opplevd dette? Vi har selvfølgelig flyttet forsikringene vi hadde hos Tryg. Anonymkode: b77ac...0c0 Hvilket selskap har mannen da? Anonymkode: c66cd...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå