AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Del Skrevet 10. juni Altså, hva er det som skjer? Er det noen væreksperter her, eller noen som har lest noe lurt som kan opplyse meg? Hvorfor er vi snart halvveis i juni og når jeg sto opp i dag trodde jeg det var oktober? 9 grader og pissregn, grått, mørkt og trist hver dag! Langtidsvarselet er så deprimerende at jeg blir psykisk syk. Noen som vet om det kan bli noen bedring, eller er dette slik sommeren er blitt? 2023 var jo akkurat samme grå dritten. Snakker om Østlandet forresten. Anonymkode: 2ae34...714 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Del Skrevet 10. juni Syt og klag! Vi har hatt ein knallvarm mai, har folk glemt det? Dette er normalt vær i begynnelsen av juni. Anonymkode: e892c...c5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. juni #3 Del Skrevet 10. juni Herlig vær. Ta på deg regntøy og labb rundt i regnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, hva er det som skjer? Er det noen væreksperter her, eller noen som har lest noe lurt som kan opplyse meg? Hvorfor er vi snart halvveis i juni og når jeg sto opp i dag trodde jeg det var oktober? 9 grader og pissregn, grått, mørkt og trist hver dag! Langtidsvarselet er så deprimerende at jeg blir psykisk syk. Noen som vet om det kan bli noen bedring, eller er dette slik sommeren er blitt? 2023 var jo akkurat samme grå dritten. Snakker om Østlandet forresten. Anonymkode: 2ae34...714 Så enig med deg, blir deppa av dette været. Her (østlandet) var det 5 grader og sprutregn da jeg stod opp i dag. 5 grader!!!!. Å slik har det vært lenge nå. Ja, vi hadde noen fine dager i mai, og det kan virke som det var sommeren vi fikk i år. Anonymkode: 66256...04b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så enig med deg, blir deppa av dette været. Her (østlandet) var det 5 grader og sprutregn da jeg stod opp i dag. 5 grader!!!!. Å slik har det vært lenge nå. Ja, vi hadde noen fine dager i mai, og det kan virke som det var sommeren vi fikk i år. Anonymkode: 66256...04b Folk er bortskjemte når godværet imai er glemt. Glemte du å nyte det? Anonymkode: e892c...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Del Skrevet 10. juni Sommeren har jo akkurat startet,er lenge igjen.Juli og august blir knall..det har jeg bedt om. Anonymkode: c9223...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. juni #7 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 13.16): Altså, hva er det som skjer? Er det noen væreksperter her, eller noen som har lest noe lurt som kan opplyse meg? Hvorfor er vi snart halvveis i juni og når jeg sto opp i dag trodde jeg det var oktober? 9 grader og pissregn, grått, mørkt og trist hver dag! Langtidsvarselet er så deprimerende at jeg blir psykisk syk. Noen som vet om det kan bli noen bedring, eller er dette slik sommeren er blitt? 2023 var jo akkurat samme grå dritten. Snakker om Østlandet forresten. Anonymkode: 2ae34...714 Sommeren er såvidt begynt og du klager allerede på noe du ikke får gjort noe med? 😄 Nordmenn i et nøtteskall 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå