AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Vi hadde det veldig bra sammen, men vi måtte gjøre det slutt fordi vi ikke var enige om fremtidsplanene. Ellers var vi så kompatible som man får det, tror jeg. Det gjør det ekstra tungt da jeg ikke har noen grunn til å mislike han. Problemet er at vi bor veldig nærme hverandre i samme blokk, og det er visst nok ikke mulig å være hjemme hos henne. Han har holdt på med en dame i over en måned. Vi har snakket sammen og han virket forståelsesfull, og sa de skulle ta hensyn fordi jeg hører alt hvis de har vinduer eller dører åpen. Er vi ute på terrassen så kan vi se hverandre. For å si det kort så har han ikke tatt hensyn slik han lovet. De prater og ler høyt, og har seg i stua med døra åpen. Dette er det verste jeg har vært med på. Det gir meg sammenbrudd hver gang og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Fyren har flere millioner på bok, men nekter å flytte fra den lille leiligheten sin før han har noen å flytte sammen med. Skal sies at fyren jevnlig har klaget over hvor liten leiligheten er og alt han ikke har plass til. Han drar på dyre ferier og er ikke gnien. Han sier også at pengene han har fått ikke gjør han lykkeligere, og de at de ikke betyr så mye. 100 000 er altså ingenting for han. Innimellom klarer jeg å skyve tankene over på noe annet, men det er begrenset hvor lenge man kan tvinge seg til å dagdrømme om andre ting. Hvordan i all verden skal dette gå? Jeg har ikke 100 000 å bruke på å flytte. Anonymkode: 34945...c19 3
Havspeil Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 (endret) Dere gikk ifra hverandre av en grunn. ❤ Jeg tenker grunnen til at han ikke flytter er fordi han ikke har noen grunn til det pr nå...så da er det nok ikke superseriøst med den nye dama. Sett deg i hennes sko. Han bor i samme blokk som x' en 😅 Ikke drømmescenario det heller.. Et perfekt drama for oppmerksomhet fra begge kanter for han sin del . Just saying... Ikke gi ham den gleden . Vær ferdig ❤ Lettere sagt enn gjort, - 🧘♀️ Is i magen er det beste jeg har å foreslå . Men dette er mind fuck av verste slaget. Jeg hadde taklet det dårlig . Endret 10. juni 2024 av Havspeil 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Havspeil skrev (14 minutter siden): Dere gikk ifra hverandre av en grunn. ❤ Jeg tenker grunnen til at han ikke flytter er fordi han ikke har noen grunn til det pr nå...så da er det nok ikke superseriøst med den nye dama. Sett deg i hennes sko. Han bor i samme blokk som x' en 😅 Ikke drømmescenario det heller.. Et perfekt drama for oppmerksomhet fra begge kanter for han sin del . Just saying... Ikke gi ham den gleden . Vær ferdig ❤ Lettere sagt enn gjort, - 🧘♀️ Is i magen er det beste jeg har å foreslå . Men dette er mind fuck av verste slaget. Jeg hadde taklet det dårlig . Tusen takk. Jeg skjønner hva du mener, men det er ekstremt vanskelig å overbevise meg selv om at det er vanskelig for dem også når jeg hører hvor mye de koser seg. Jeg er redd for at hun plutselig flytter inn til han da hun ikke bor alene. Det er vel det som er vanlig. Man går gjerne ikke rett fra å være kjærester til huskjøp. Anonymkode: 34945...c19
Ymse meninger Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Hva slags uenighet var det med fremtidsplanene? 1
Havspeil Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk. Jeg skjønner hva du mener, men det er ekstremt vanskelig å overbevise meg selv om at det er vanskelig for dem også når jeg hører hvor mye de koser seg. Jeg er redd for at hun plutselig flytter inn til han da hun ikke bor alene. Det er vel det som er vanlig. Man går gjerne ikke rett fra å være kjærester til huskjøp. Anonymkode: 34945...c19 "Det er ikke vanskelig for dem ": for han ..null stress . For henne : muligens en følelse av overtak nå...men når temperaturen synker...så vil hun IKKE ønske å ha deg i samme bygget. Og innerst inne synes hun dette er dritkjipt ! Hun forestiller seg deg og ham intimt i leiligheten hans, like mye som du gjør . Kvinner er annerledes skrudd sammen 🌹 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Skrevet 10. juni 2024 Herregud. Sorry men du er litt dum som har gått og sagt til han at dette er noe som plager deg. Dette gjør han jo med vilje nettopp fordi han VET at han får en reaksjon ut av deg. Du skulle latt som ingenting.. Ikke vær så naiv og tro at han er forståesesfull og blabla. Du mater egoet hans. Anonymkode: fdb2e...153 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #8 Skrevet 10. juni 2024 Tenk alt denne fyren har fått til Brudd, du ser kun positivt på han etter brudd, du bor i nærheten, han har råd til et bedre sted å bo men vil bo i nærheten, så forer du egoet hans samtidig som du fremdeles ikke har noe negativt å ta han på. Og alt det mens han får masse oppmerksomhet fra enda en dame. Anonymkode: 2ed94...bba
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #9 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tusen takk. Jeg skjønner hva du mener, men det er ekstremt vanskelig å overbevise meg selv om at det er vanskelig for dem også når jeg hører hvor mye de koser seg. Jeg er redd for at hun plutselig flytter inn til han da hun ikke bor alene. Det er vel det som er vanlig. Man går gjerne ikke rett fra å være kjærester til huskjøp. Anonymkode: 34945...c19 Jeg tipper han tenner på å vite at du hører han og nydama har sex. Han glemmer at om du får med deg at han og nydama har sex, så kan også hans barn, barnas venner og naboene få det med seg. Sett bort fra at du hører det, så viser han dårlig sosial intelligens når han velger å bo i en liten leilighet og samtidig ta så dårlig hensyn til andre naboer. Virker som om han ønsker en reaksjon fra deg. Og det har han tydelig fått... Vet hun at du og ungene bor der dere bor, og at det er så lytt der? Hvis hun gjør det og tenner på at hans eks og hans barn hører at hun og han har sex, da hadde jeg virkelig ønsket han og henne lykke til videre, for da fortjener de to hverandre. Og han kommer en dag til å angre noe så inderlig - og det tror jeg hun kommer til å gjøre også. Bare av det lille du har fortalt tenker jeg det er mange gode grunner til å ikke like denne mannen. Så ta av deg skylappene og fjern den historien om at det "ikke er noen grunn til å mislike ham", for det er det åpenbart. Bare ikke vis ham at du reagerer på noe. (Og om du skal si noe, så må det være at han kanskje ikke får prisen for årets far når far sørger for å ha sex så både barn, barns venner og alle naboer blir ufrivillig tilskuere/-hørere til hans sexliv.) Tror du skal være inderlig glad for at du slipper å bo med en slik mann. Han ønsker tydelig en reaksjon fra deg nå, kanskje også gjøre deg sjalu. Ikke gi ham noe. Anonymkode: 6895f...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #10 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg tipper han tenner på å vite at du hører han og nydama har sex. Han glemmer at om du får med deg at han og nydama har sex, så kan også hans barn, barnas venner og naboene få det med seg. Sett bort fra at du hører det, så viser han dårlig sosial intelligens når han velger å bo i en liten leilighet og samtidig ta så dårlig hensyn til andre naboer. Virker som om han ønsker en reaksjon fra deg. Og det har han tydelig fått... Vet hun at du og ungene bor der dere bor, og at det er så lytt der? Hvis hun gjør det og tenner på at hans eks og hans barn hører at hun og han har sex, da hadde jeg virkelig ønsket han og henne lykke til videre, for da fortjener de to hverandre. Og han kommer en dag til å angre noe så inderlig - og det tror jeg hun kommer til å gjøre også. Bare av det lille du har fortalt tenker jeg det er mange gode grunner til å ikke like denne mannen. Så ta av deg skylappene og fjern den historien om at det "ikke er noen grunn til å mislike ham", for det er det åpenbart. Bare ikke vis ham at du reagerer på noe. (Og om du skal si noe, så må det være at han kanskje ikke får prisen for årets far når far sørger for å ha sex så både barn, barns venner og alle naboer blir ufrivillig tilskuere/-hørere til hans sexliv.) Tror du skal være inderlig glad for at du slipper å bo med en slik mann. Han ønsker tydelig en reaksjon fra deg nå, kanskje også gjøre deg sjalu. Ikke gi ham noe. Anonymkode: 6895f...d9a Jeg vet ikke hvordan du kom frem til at det er barn involvert, men det er det altså ikke. Anonymkode: 34945...c19
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #11 Skrevet 10. juni 2024 Hvis DU har ett problem med at han har besøk, så er det DU som må flytte. Han kan gjøre akkurat som han selv vil i hans egen leilighet, han kan prate, le og ha sex i sin egen leilighet uten å måtte lukke døren. Hva mener du han skal si til den nye dama? "Nei vi kan ikke ha sex hjemme hos meg, for naboen er også eksen min og hun blir såret da"? "Vi må være mer stille så eksen ikke hører oss"? Ville du virkelig akseptert at din nye type sa noe slikt til deg? Det er ikke rettferdig at du mener han bør flytte fordi han har mer penger enn deg, når det er du som ikke takler bo i nærheten av han. Jeg har selv både byttet jobb og flyttet etter ett brudd. Det var jeg som ikke taklet se han gå videre, det var mitt problem, og det var det jeg som måtte løse... Anonymkode: efe3e...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå