Gå til innhold

Har det kommet inn mange småunger her?

Anbefalte innlegg

Gjest Tidligere fast bruker
Skrevet
:Nikke: Jeg har ingen problemer med alderen på brukere, men det er mentaliteten og hvordan man uttrykker seg. Mest trolig er de unge, men dette kan man jo som sagt ikke vite sikkert! Det jeg føler er at de er krassere, frekkere, umodne, og ukritiske. Tror at disse "gjestene" gjør at mange ikke tar gjester generelt på alvor!

Og enda sletter flere og flere brukere seg og blir gjester i stedet.... Hmmm... Kan det ha noe å gjøre med de faste brukerne å gjøre.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest annen x-bruker
Skrevet
Og enda sletter flere og flere brukere seg og blir gjester i stedet.... Hmmm... Kan det ha noe å gjøre med de faste brukerne å gjøre.... :ler:

Selv hadde jeg aldri problemer med gjester da jeg var fast bruker, og trives bedre som gjest nå. Så klart treffer du på dem som ikke tar deg seriøst fordi du er gjest, men disse brukerne er uansett sjeldent de vasseste debattantene uansett.

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Vel, jeg får vel bare overse dem da. Siden moderatorene ikke har tenkt til å moderere vekk fittetryne-innleggene. :ler:

Det går jo bare ut over KG og kvaliteten på forumet uansett. Ikke meg. ;)

Endret av Seniorita_
Skrevet
Ja definitivt. Ikke uten grunn at det har vært masseflukt herfra i det siste.

:Nikke:

:riste: Nei vi er alle forskjellige, men det er ikke mitt inntrykk at de faste brukerne er verst på den useriøse drittslengingen.

Selv hadde jeg aldri problemer med gjester da jeg var fast bruker

:Nikke: Tror ikke alder har så mye med saken å gjøre heller jeg. Noen mennesker oppfører seg som ramp hele livet.

Enig i at dersom man jevnt over ignorerte de dårlige innleggene så ville de etter hvert forsvinne.

Gjest Gjest_Hawkeye_*
Skrevet
:Nikke:

:riste: Nei vi er alle forskjellige, men det er ikke mitt inntrykk at de faste brukerne er verst på den useriøse drittslengingen.

:Nikke: Tror ikke alder har så mye med saken å gjøre heller jeg. Noen mennesker oppfører seg som ramp hele livet.

Enig i at dersom man jevnt over ignorerte de dårlige innleggene så ville de etter hvert forsvinne.

Jeg tror det fordeler seg så noen lunde jevnt mellom brukere og gjester. Imidlertid så ser jeg stadig oftere at jeg ikke gidder å engasjere meg i en skikkelig diskusjon på dette forumet fordi det stort sett ender i hyl og skrik fordi det alltid er noen som ikke tåler at folk har forskjellige meninger.

Det blir heller til at jeg svarer på spørsmål hvor jeg føler at jeg kan bidra med noe.

Skrevet

KG ber jo også om å få drittunger, med den høye smiley-, avataranimasjons- og signatur med bilder-faktoren. Fint for unger i barnehagen, men for de som vil være på et sted for å diskutere er det bare irriterende.

Skrevet
Så klart treffer du på dem som ikke tar deg seriøst fordi du er gjest,

Det er nok av brukere jeg ikke tar seriøst, så akkurat det tar jeg ikke så tungt. Men jeg er enig med en over her som sier at skal man debattere på ordentlig vis, så er ikke dette stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...