Gå til innhold

Har det kommet inn mange småunger her?

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Enten så er det dominoeffekten av pms her inne som herjer, ellers så har det kommet inn en god del yngre brukere?

Syns det har blitt en litt annerledes kvalitet på innleggene her i det siste. :sjenert:

Mye usakligheter, og mye unødig drittslenging (jævla fittetryner, skal jeg pule bestevennene min? hvordan flytte sammen? hvordan bli mannekeng? osv osv).

For all del... bare sleng med leppa... Bare lurer jeg... :klø:

Endret av Seniorita_
Videoannonse
Annonse
Gjest hater fjortisser
Skrevet

håper faen meg ikke det.skulle ønske att dette var et fjortissfritt sted i det minste.

hilsen fjortisshateren :frustrert:

Skrevet

Enig med Senorita jeg også. Det heter KVINNE-guiden da... Jentene kan holde seg til et sted for de litt yngre kanskje...?

Gjest Gamle Alex
Skrevet

......... men det er jo ingen aldersgrense da og jeg vet om mange 14tisser( ;)) som ikke kalle folk fittetryne.

Seriøst så synes jeg det er mange KVINNER her inne som er utrolig barnslige spesielt når de ikke kommer på flere ting å si i en diskusjon

Gjest Jalileh
Skrevet
Enig med Senorita jeg også. Det heter KVINNE-guiden da... Jentene kan holde seg til et sted for de litt yngre kanskje...?

Ikke sant, og da får man oppføre seg som en kvinne også

det smalt jo i fra den rette leppa :ler:

Nei men fra spøk til alvor... Greit nok at det ikke er en aldersgrense her. Det burde det ikke være heller, men kanskje moderatorene burde bli litt flinkere til å sile ut slike "fittekjærringogjegvilblibrannmannnårjegblirstor-innlegg"? :forvirret:

Helt enig i at noen av de voksne her inne også kunne blitt oppdratt på nytt, ja... men jeg syns ofte at jeg kan se det litt på et innlegg om en person er ung eller gammel da. Ser det ofte på skrivemåten, hva slags problem en person kan ha (noe er jo veldig typisk fjortiss), osv osv... Men igjen, kanskje det bare har kommet inn en del ufattlig umodne brukere? ;)

Gjest Jalileh
Skrevet
men jeg reagerer også litt både når det gjelder språkbruk og temaer... og de mange useriøse innleggene skrevet av "gjester". men sånn er det vel, det er mange som føler seg veldig tøffe når de sitter anonymt foran en pc-skjerm :tristbla:

Vet, sånn er det dessverre. Syns ikke gjestefunksjonen burde være i bruk her i det hele tatt, men men... det har vel blitt tatt opp uendelig av ganger før, og det ser ikke ut til at moderatorene vil rikke seg der nei. :tristbla:

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Det burde kanskje være en aldersgrense her , enig med du senorita og utforder deg til å legge inn tråd på ris og ros ;)

Gjest Jalileh
Skrevet
Det burde kanskje være en aldersgrense her , enig med du senorita og utforder deg til å legge inn tråd på ris og ros ;)

I'm on my way. :sjarmor:

Skrevet

Hva med oss MENN da?

Donnie! Skal vi starte MANNEguiden.no? :ler:

Fra spøk til alvor, det blir vanskelig å ha en aldersgrense her inne. Hvordan skal den utføres? Da må man for det første fjerne muligheten for at gjester kan skrive innlegg. Og uansett er det ingen mulighet for å kontrollere hvor gammel en bruker som registrerer seg egentlig er. Men uansett, lykke til med gjennomføringen.. ;)

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Man må med lapp fra mor og far til gry hvis under 16 :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
Man må med lapp fra mor og far til gry hvis under 16 :ler:

:hoho:

Neh, jeg vet at det blir vanskelig å sette en aldersgrense her, men som nevnt, moderatorene burde kanskje begynne å sile ut litt... :)

Skrevet

Jeg tror at aldersnivået her ville blitt opprettholdt om man hadde ignorert alle fjortissutbrudd totalt. Om det er gjennomførbart er noe helt annet... :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
Fra spøk til alvor, det blir vanskelig å ha en aldersgrense her inne. Hvordan skal den utføres? Da må man for det første fjerne muligheten for at gjester kan skrive innlegg. Og uansett er det ingen mulighet for å kontrollere hvor gammel en bruker som registrerer seg egentlig er. Men uansett, lykke til med gjennomføringen.. ;)

Ja... og jeg mener ikke at det skal være en aldersgrense her heller. Syns bare at moderatorene burde slette disse fittetryne-innleggene og sånt.

Ikke at jeg tar meg nær av det, men kvaliteten på forumet blir så dårlig av sånne bemerkninger rett og slett. :forvirret:

Nå er denne tråden lagt inn under ros & ris. Får se hva dom seia da sjø! :sjarmor:

Gjest marthepia
Skrevet

Hva mener dere med yngre jenter da? Er jeg for ung? 20 år i april.

Jeg synes det er helt greit at unge jenter er her, men det er unødvendig med usaklige og stygge kommentarer. Og fitte o.l.

Skrevet

Hadde ikke folk vært så fjortis og svar fjortisinnleggene hadde de forsvunnet av seg selv ;)

Skrevet

Det er vel kanskje ikke alderen det er noe i veien med men heller mentaliteten til enkelte. Noen er uten tvil svært unge.

Skrevet

Jeg kan se jeg selv kan ha en utrolig vulgær og fjortis-skrivemåte til tider. Blir ganske så flau når jeg leser så nylig som ukegamle innlegg av meg selv :rodme:

Må si jeg fungerer mye bedre i snakkende versjon enn i skrivende, men jeg koser meg desverre så mye med kg ;(

tror min skrivestil kommer av at jeg er kristiansander :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...