Gå til innhold

Vielse på fjellet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er litt i gata at dere lager et bilde av din drøm, som gjestene skal være statister i- a la’ destinasjonsbrylluper.

Hverken prest eller gjester synes det er noe greit å mase seg inn i fjellet for dette. Og været i Norge. Lag dere heller en spesiell dag på tur på det stedet, med egne løfter f.eks. Lag så  et bryllup folk kan enkelt komme seg i.

Anonymkode: 7c635...08f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere må være sikker på at gjestene har fysisk helse til å delta. Og forberede dere på at nære plutselig kan få skader el. som gjør at de ikke kan delta likevel. 

Hadde gått med hvite turklær og slør. Han med mørke. Skiftet på toppen. 

Selv hadde jeg tatt med jegermeister eller lignende i stedet for musserende. Veier mindre og trenger bare en hver på toppen feks. Og litt mer turaktig. Hadde også dekt ut flasker med vann før turen og evt noe å bite i. Kan være feks pizzasnurrer eller pølser på bål. Så ned igjen og leie lokale i nærheten. Må også være god muligheter for rimelig overnatting hvis gjestene må det.

Da det kun er 30min, kanskje dere har noen spreke venner som kan forberede ting der så alt er klart? Evt fikse "tak"/tarper om noe regn? Husk også å gi gjestene rom for å fikse seg før selve feiringen. Noen blir ner svett enn andre. 

Anonymkode: a8b20...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet om en jente som giftet seg på et fjell 800 meter over havet. Ordføreren viet dem. Hun hadde med brudekjole som hun skiftet der på fjellet. Var ca 10 personer der, senere på dagen var det stor fest som jeg var med på.

Anonymkode: 5e257...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...