AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Det er sextørke på hjemmebane og jeg har begynt å drømme om sex om natta. I natt var det en tynn kvinner med små bryster. Jeg tok alle triksene mine brukte tunga og tok et ganske rolig knull mens jeg masserte klitten. Det jeg trodde funker hver gang. Hun avbrøt og sa hun "ikke akkurat ble skadd om jeg kjørte på hardere". Da ville hun heller drikke. Vi fylte en bøtte (det var en drøm) hver med Jägermeister og gikk til en strand. Jeg var uttilfreds og skuffet. Det eneste positive er at jeg slapp å søle til lakenet i virkeligheten. Jeg synes dette går for vidt. Hvis noen fantasidamer leser dette: Det koster dere bokstavelig talt ingen ting å fake litt. Det er jobben deres. Takk. Anonymkode: 0deaf...a57
Irak Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er sextørke på hjemmebane og jeg har begynt å drømme om sex om natta. I natt var det en tynn kvinner med små bryster. Jeg tok alle triksene mine brukte tunga og tok et ganske rolig knull mens jeg masserte klitten. Det jeg trodde funker hver gang. Hun avbrøt og sa hun "ikke akkurat ble skadd om jeg kjørte på hardere". Da ville hun heller drikke. Vi fylte en bøtte (det var en drøm) hver med Jägermeister og gikk til en strand. Jeg var uttilfreds og skuffet. Det eneste positive er at jeg slapp å søle til lakenet i virkeligheten. Jeg synes dette går for vidt. Hvis noen fantasidamer leser dette: Det koster dere bokstavelig talt ingen ting å fake litt. Det er jobben deres. Takk. Anonymkode: 0deaf...a57 Når hadde du sex sist?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Irak skrev (18 minutter siden): Når hadde du sex sist? Tror det var november. Anonymkode: 0deaf...a57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå