AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Har noen erfaring med lys barnevogn? Tenker da primært samme farge som vognen på bildet i innlegget. Vil skitt synes godt på denne fargen? Er det enkelt å holde rent (evt. hvordan)? Vil det hjelpe å impregnere vognen for å hindre at møkk fester seg? Sort blir fort solbleket og fargen «Blackgreymelange» som Bugaboo også har, synes vi egentlig ikke var like fin i virkeligheten. Hva er deres erfaringer og anbefalinger? 😊 Anonymkode: a4d9a...123
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Har sett noen skitne lyse vogner, så ikke veldig lett tipper jeg. Nokså styrere å vaske trekk, det gjorde jeg kun før salg. Bagdelen går antakelig ok. Men sittedel i lys beige hadde jeg ikke ønsket. Og den er uansett svart på baksiden Anonymkode: 703ed...731
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Vi har sånn lys bagdel, og mørk sportsdel. Bagen er jo veldig pent brukt, så den har ikke fått noen merker, men hadde ikke gått for lys sportsdel med alt som hører med småbarn. Det er et ork å skulle vaske trekk på vogn. Anonymkode: 52ee5...647
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Jeg hadde denne i en hakket lysere utgave. Den er helt fin 😊👌 Anonymkode: 93a3c...b42
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 Takk for innspill 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde denne i en hakket lysere utgave. Den er helt fin 😊👌 Anonymkode: 93a3c...b42 Det var positivt å lese! Hvordan holdt du sittedelen ren mtp sko, gjørme og matsøl? 😊 Anonymkode: a4d9a...123
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 Jeg har Bugaboo og lys rosa sommerkalesje, den har flekker på seg etter insekter, hadde den i vaskemaskinen selv om det stod jeg ikke skulle gjøre det Anonymkode: bbd10...ab6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har Bugaboo og lys rosa sommerkalesje, den har flekker på seg etter insekter, hadde den i vaskemaskinen selv om det stod jeg ikke skulle gjøre det Anonymkode: bbd10...ab6 Ok, gikk flekkene vekk i vask? Vi har nemlig kjøpt denne vognen i denne fargen, men jeg lurer på om vi bør bytte 😅 Anonymkode: a4d9a...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå