AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Har en flott kone som jeg har vært sammen med i 11 år og elsker over alt på jord! Men har med alderen fått en helt annen preferanse på kvinner.. Jeg har merket at jeg tiltrekkes veldig av selvsikre, modne kvinner som er elegante og feminine og ikke redd for å vise det. Kona mi er ikke heeeelt stikk motsatt av dette, men hun er ikke langt unna heller. Hun synes det er flaut å vise seg frem (hun er en 10/10 i mine øyne) og hun liker ikke kle seg i det hun kaller "kjærringklær" (foretrekker jeans og tskjorte). Hun tar aldri frem sin feminine side, jeg tenker ikke på sminke og pynt, men mer som en slags feminin list som jeg har merket hos andre kvinner på vår alder. Den kan snike seg litt ut etter noen glass vin, men ellers aldri. Kan jeg i det hele tatt endre noe her? Hvordan kan jeg hjelpe henne å se selv hvor flott og vakker hun er?? Er der bare egoistisk av meg å prøve endre noe? Er så i tvil om jeg skal ta det opp for jeg er jo tiltrukket av henne som hun er! Men ville kanskje ikke blitt det om vi møttes i dag og ikke 11 år siden. Jeg ønsker jo selv være tiltrekkende for henne så om hun kommenterer noe så fikser jeg det så raskt det lar seg gjøre. Feks: I fjor sommer var det en som hadde en veldig god parfyme på ferja vi var på. Jeg brukte lang tid på å finne samme på parfymeri (og det var en svindyr Tom Ford-parfyme). Hun ble helt fra seg av glede da jeg kom hjem og luktet sånn. Anonymkode: 02faf...6a7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 Tricky. Jeg er nok litt som kona di. Ikke direkte ufeminin, men føler meg ikke hjemme i ultrafeminine klær. Jeg føler at min appell har ligget i at jeg lett kan relatere til og forstå menn i det daglige, og at jeg kan være på samme bølgelengde som en mannlig kompis (ja, jeg vet mange menn vil protestere på at dette er attraktivt.) En god del setter pris på dette, og det at jeg er ujålete i mange sammenhenger. Men jeg er likevel "pen nok" til å ikke å fremstå som maskulin. Kanskje litt mer som om bestekompisen din hadde vært en søt dame i stedet. Poenget er at dette er min identitet. Jeg vet ikke hvor vellykket det hadde vært om jeg hadde forsøkt å gjøre meg mer feminin. Men det finnes kanskje enkelte småting jeg kunne justert på om jeg hadde fått nyss om at kjæresten syntes det var ekstra sexy. Men jeg er usikker på hvordan du skal formidle dette uten at det kan slå feil ut. Du etterlyser eleganse. Jeg føler eleganse kan like mye ligge i kroppsspråket (og ikke nødvendigvis klær), og om hun ikke har det i sitt eget kroppsspråk tror jeg det vil se veldig tilgjort og rart ut å forsøke etterape dette. Anonymkode: bbc0d...530 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Du kan jo snik-innføre ting. Be henne med ut og spise, slik at hun må pynte seg litt. Kjøp henne en parfyme til bursdag. Slike ting. Anonymkode: 91bd9...ef3 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Kan du utdype dette om feminin list? Hva er det egentlig? Anonymkode: 63893...a6c 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kan du utdype dette om feminin list? Hva er det egentlig? Anonymkode: 63893...a6c Enig, det vil jeg også gjerne vite mer om! Anonymkode: b88f7...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 Hva om du sier ting som feks : "Den kjolen tror jeg du hadde vært utrolig fin i!" når dere feks går forbi klesbutikker? Så tenker jeg at du også må gi henne anledninger til å pynte seg litt mer, inviter henne med ut på date. Jeg tviler på at kvinnene du ser ute, med "feminin list" ser sånn ut når de går hjemme 😉 Anonymkode: 5d11c...c51 6 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 10. juni 2024 #7 Skrevet 10. juni 2024 Jeg er tomboy og casual. Elsker jeans og turklær. Hjemme; koseklær. Men doller meg skikkelig opp om jeg skal noe og kan da gå i kjoler, skjørt etc. Så om du vil ha henne litt dollet opp må du jo gi henne anledninger å dolle seg opp til🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #9 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 12.36): Kan du utdype dette om feminin list? Hva er det egentlig? Anonymkode: 63893...a6c Lurer fortsatt på dette altså! Høres spennende ut, jeg tror ikke jeg besitter stort av det nemlig. Anonymkode: 63893...a6c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #10 Skrevet 12. juni 2024 Jeg tror du overdriver litt hvor fantastisk du synes kona di er som en slags mekanisme for å forsvare deg selv. At man liker feminine kvinner er helt normalt. Anonymkode: 09baf...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Skrevet 12. juni 2024 lillevill skrev (På 10.6.2024 den 19.40): Dere menn hva slags klær er feminint da? Kjoler Anonymkode: 326ee...eb0 1 1
Goodtimes Skrevet 12. juni 2024 #12 Skrevet 12. juni 2024 Ta henne ut på en penere middag eller kjøp noe til henne? Dama mi er også ekstremt fin i kjoler etc, men det blir ikke mye kjoler osv da vi ofte trekker vekk fra byen og mot fjellet 😉 Da blir det helt klart turklær og koseklær. Synes jo hun er rålekker i turklær også da 🤤 Men av og til, så tar jeg henne med ut på en bedre middag i byen og da pynter vi oss. (det blir på en måte mer eksklusivt når det ikke blir så ofte) 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #13 Skrevet 12. juni 2024 Jeg er tomboy deluxe. Men da jeg fant ut hvor glad eksen min ble bare av at jeg brukte fine kjoler, så gjorde jeg det. Så lenge den andre også gjør endringer ved behov, så liker jeg å glede partner. Har ikke spesiell glede av å gå i kjoler, men det var et lite offer🌝 Anonymkode: b63d1...06d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #14 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 11.13): Har en flott kone som jeg har vært sammen med i 11 år og elsker over alt på jord! Men har med alderen fått en helt annen preferanse på kvinner.. Jeg har merket at jeg tiltrekkes veldig av selvsikre, modne kvinner som er elegante og feminine og ikke redd for å vise det. Kona mi er ikke heeeelt stikk motsatt av dette, men hun er ikke langt unna heller. Hun synes det er flaut å vise seg frem (hun er en 10/10 i mine øyne) og hun liker ikke kle seg i det hun kaller "kjærringklær" (foretrekker jeans og tskjorte). Hun tar aldri frem sin feminine side, jeg tenker ikke på sminke og pynt, men mer som en slags feminin list som jeg har merket hos andre kvinner på vår alder. Den kan snike seg litt ut etter noen glass vin, men ellers aldri. Kan jeg i det hele tatt endre noe her? Hvordan kan jeg hjelpe henne å se selv hvor flott og vakker hun er?? Er der bare egoistisk av meg å prøve endre noe? Er så i tvil om jeg skal ta det opp for jeg er jo tiltrukket av henne som hun er! Men ville kanskje ikke blitt det om vi møttes i dag og ikke 11 år siden. Jeg ønsker jo selv være tiltrekkende for henne så om hun kommenterer noe så fikser jeg det så raskt det lar seg gjøre. Feks: I fjor sommer var det en som hadde en veldig god parfyme på ferja vi var på. Jeg brukte lang tid på å finne samme på parfymeri (og det var en svindyr Tom Ford-parfyme). Hun ble helt fra seg av glede da jeg kom hjem og luktet sånn. Anonymkode: 02faf...6a7 kjøp en parfyme til henne som oppfordrer til denne type oppførsel. jeg husker jeg likte yves saint laurent Cinema ^^ pure poison av noe slag? eller en søt en, som oppfordrer til nett, søt oppførsel? hm. dette har ikke jeg peiling på, men virker som at hun er veldig følsom for lukt. kanskje du kan bruke luktesansen hennes. Anonymkode: ae847...0f9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #15 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lurer fortsatt på dette altså! Høres spennende ut, jeg tror ikke jeg besitter stort av det nemlig. Anonymkode: 63893...a6c litt sånn pussy power kanskje. Anonymkode: ae847...0f9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #16 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): litt sånn pussy power kanskje. Anonymkode: ae847...0f9 Men hva betyr det da?😅 Utstråling? Eller at han ser at hun vet at hun er en tiltrekkende kvinne og har makt i det?🤔 Eller er det bare god selvtillit? Anonymkode: 63893...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #17 Skrevet 12. juni 2024 Du har blitt voksen, gratulerer! Mange menn her på KG vil ha 18 åringer, men du går faktisk for de modne, oppriktig selvsikre damene. Jeg applauderer digitalt. Har du tenkt over hvordan du selv fremstår? Hvis du dresser deg mer opp i hverdagen, kan du også inspirere henne til å gjøre det samme. Jeg føler meg som en sjusk ved siden av min mann iblant. Jeg jobber i barnehage og tramper rundt i jeans og t-skjorte dagen lang, han jobber på et "finere" kontor. Det er på en måte den stilen jeg trives best i, da jeg er så vant til å ha en praktisk stil. Barn har vi også, så jeg sitter ofte på huk, bøyer meg, unger klatrer på meg... Jeg kan ikke dra på meg kjole uten å hele tida passe på hvordan jeg beveger meg/bøyer meg og hvordan jeg bærer ungene osv. Anonymkode: 144ec...23b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #18 Skrevet 12. juni 2024 Og alle damene på KG iler til, for å være mest mulig drømmedame, mest mulig bedre enn kona, mest mulig pickmeisha 🙄 Du skal være glad du har den kona du har, trådstarter! De forholdene som går best er jo nettopp de hvor dama har bein i nesa og ikke blindt hopper på alle mannens innfall. Hadde du hatt en dørmatte, sånn som de damene her inne (skjerp dere damer!) så hadde hun først blitt utslitt, mistet respekten, mistet lysten og deretter kastet deg ut (les bare trådene her inne). Anonymkode: d0fa2...209
lillevill Skrevet 12. juni 2024 #19 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjoler Anonymkode: 326ee...eb0 Feminint= festkjoler og høye hæler? Altså kjoler er megafint, enig, men alle disse er jo veldig pyntet og Kansje ikke så vanlig til hverdagen i Norge. 2
lillevill Skrevet 12. juni 2024 #20 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og alle damene på KG iler til, for å være mest mulig drømmedame, mest mulig bedre enn kona, mest mulig pickmeisha 🙄 Du skal være glad du har den kona du har, trådstarter! De forholdene som går best er jo nettopp de hvor dama har bein i nesa og ikke blindt hopper på alle mannens innfall. Hadde du hatt en dørmatte, sånn som de damene her inne (skjerp dere damer!) så hadde hun først blitt utslitt, mistet respekten, mistet lysten og deretter kastet deg ut (les bare trådene her inne). Anonymkode: d0fa2...209 Er du sikker på at du er i rett tråd? Det er vel bare et par svar her som minner om noe en pickme hadde skrevet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå