Kompis2 Skrevet 10. juni 2024 #1 Del Skrevet 10. juni 2024 Søker tips til en god dekkende krem eller ett tilsvarende pudder. Har prøvd mange men felles for dem er at man ser veldig sminket ut og det ønsker jeg ikke. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2024 #2 Del Skrevet 10. juni 2024 Loreal infallible 24 hr. Den har jeg brukt i åresvis. Dekker godt uten å være veldig synlig på huden. Legges med beautyblender eller kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. juni 2024 #3 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg liker veldig godt It Cosmetics Your Skin But Better Foundation + Skincare og Erborian CC Crème. Begge gir et naturlig resultat og kan legges i flere lag ved behov. Vær oppmerksom på at foundations fra It Cosmetics er noe mørkere og varmere i fargetonen enn mange andre foundations, så velg en nyanse lysere enn vanlig. Om du har mulighet til å gå innom en Kicks-butikk, kan du prøve den på. Erborian finner du hos Vita. Og så må jeg jo si som jeg alltid sier, at underlaget har alt å si for en vellykket, pen og holdbar hudsminke, dvs. en ren og godt fuktet hud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10. juni 2024 #4 Del Skrevet 10. juni 2024 leppestift vil ihvertfall ikke ta seg ut, ikke engang rosa farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg liker veldig godt Skin tint fra Camilla Phil. Den er ikke veldig dekkende, men dekkende Foundation er krise på hud med linjer. Pudder kan også fremheve absolutt alt man ikke ønsker.. Fuktighet er alfa og omega! Anonymkode: 8ec39...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2024 #6 Del Skrevet 10. juni 2024 Baktus skrev (2 minutter siden): leppestift vil ihvertfall ikke ta seg ut, ikke engang rosa farge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker veldig godt Skin tint fra Camilla Phil. Den er ikke veldig dekkende, men dekkende Foundation er krise på hud med linjer. Pudder kan også fremheve absolutt alt man ikke ønsker.. Fuktighet er alfa og omega! Anonymkode: 8ec39...af5 Men så er også uvevn farge noe som aldrer et fjes faktisk mer enn linjer og rynker. Så for meg må det dekke hyperpigmentering, små føflekker, rødhet og blå ringer under øynene Ser mye friskere og yngre ut når huden er jevn. Anonymkode: 7dfa1...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #8 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg er 57, og dette har faktisk blitt sommerens favoritt. Jeg trenger ikke pudder over denne. Tar på fuktighetskrem først, så denne. Pudder er ikke bra for voksne damer 🙂. https://www.vita.no/loreal-paris/loreal-paris-paradise-lumi-glotion-highlighter Anonymkode: cc623...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #9 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg bruker denne. Til hverdags blander jeg litt inn i fuktighetskremen og når jeg ønsker å dekke huden mer bruker jeg den alene. Anonymkode: 70fc0...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 10. juni 2024 #10 Del Skrevet 10. juni 2024 Kompis2 skrev (4 timer siden): Søker tips til en god dekkende krem eller ett tilsvarende pudder. Har prøvd mange men felles for dem er at man ser veldig sminket ut og det ønsker jeg ikke. Takk 😊 Ok, men hva bruker du under sminke- foundation ? Sitat Og så må jeg jo si som jeg alltid sier, at underlaget har alt å si for en vellykket, pen og holdbar hudsminke, dvs. en ren og godt fuktet hud Helt enig med deg. Man trenger ikke bruke dyre sminke hvis man har hudpleie i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 10. juni 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 10. juni 2024 kaledonia skrev (1 minutt siden): Ok, men hva bruker du under sminke- foundation ? Jeg har alltid brukt dag- og nattkrem samt øyekrem. Har ikke tørr hud, men pigmentflekker (særlig) etter cellegiftbahandling. Og for 20-30 og mer var det lite fokus på solkrem, og det vises. Nå bruker jeg solfaktor 30 og 50, men ikke for ti år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 10. juni 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 10. juni 2024 Takker for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 10. juni 2024 #13 Del Skrevet 10. juni 2024 God dekkende og naturlig er omtrent umulig, spesielt på voksen hud. I stedet bør man bruke noe med lett dekke over hele (hvis man vil), og dekkende concealer på små områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 10. juni 2024 #14 Del Skrevet 10. juni 2024 Kompis2 skrev (2 minutter siden): Jeg har alltid brukt dag- og nattkrem samt øyekrem. Har ikke tørr hud, men pigmentflekker (særlig) etter cellegiftbahandling. Og for 20-30 og mer var det lite fokus på solkrem, og det vises. Nå bruker jeg solfaktor 30 og 50, men ikke for ti år siden. Ikke alle solkremene er like gode dessverre og fungerer ok med foundation. Bruk mindre foundation og gjerne flat top brush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. juni 2024 #15 Del Skrevet 10. juni 2024 Kompis2 skrev (1 time siden): Jeg har alltid brukt dag- og nattkrem samt øyekrem. Har ikke tørr hud, men pigmentflekker (særlig) etter cellegiftbahandling. Og for 20-30 og mer var det lite fokus på solkrem, og det vises. Nå bruker jeg solfaktor 30 og 50, men ikke for ti år siden. Retinol, syreeksfoliering og C--vitaminserum kan redusere pigmentflekker🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #16 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg er veldig fornøyd med True match fra Loreal. Syns den legger seg fint på huden. Anonymkode: 5e3d3...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg kjøpte en solkrem med farge på Normal som jeg er fornøyd med. Dekker bra til mitt hverdagsbehov. Solfaktor 50. Den heter Sunprotect Revuele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå