Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Min kone mangler lysten og kåtskapen hun hadde tidligere. Hun mener det skyldes spiralen hun bruker. Dette er en spiral som varer i flere år, jeg vet ikke hva den heter. Er det flere spiralbrukere som har det på samme måte?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Hadde problemer med tørrhet i starten men sexlysten var der... Nå er jeg ikke tørr lengre, bare fyllt med masse sexlyst (og uten noen å bruke den på ha ha ha). Jeg bruker hormonfri spiral da....
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Hvilken type spiral bruker din kone? Jeg brukte kobberspiral og det gikk overhode ikke over sexlysten. Vet ikke hvordan det er med hormonspiral. Leser jo stadig om de som får mindre sexlyst av p-piller og da kan det vel tenkes at det gjelder for hormonspiral også? Uansett så får brukerne av hormonspiralen uttale seg om dette
ashera Skrevet 15. februar 2006 #4 Skrevet 15. februar 2006 Noen kan få slike bivirkninger av hormonelle prevensjonsmidler som hormonspiral og p-piller. Vanlig kobberspiral gir ikke slike bivirkninger (isåfall sitter det i hue). Kan dere ikke finne et annet prevensjonsmiddel da?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Vanlig kobberspiral gir ikke slike bivirkninger (isåfall sitter det i hue). ← Eller at hun har smerter.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Nei smerter er det ikke. Vi har snakket endel om dette og hun nyter sexen når vi først er i gang. Men å få lyst og være litt engasjert før aktiviteten er så godt som borte. Dette medfører som regel at mine tilnærmelser blir feid vekk. Da blir alt ganske firkantet og all kos hører til på soverommet. Veldig slitsomt å ha det sånn over lengre tid. Takker for svar.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Kjøp sterk rosenrot til henne.Det må være over 2000
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Har forsøkt hormonspiral, med beskjed om at hormonene kun skulle fungere lokalt. Det er noe fordømt tull. Humøret mitt går til helvete med hormonpreparater, det gjorde det også med den spiralen. Så den ble fjernet raskt. Koster mer enn det smaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå