Gå til innhold

Er dette en grunn til å ikke få barn sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har begge et barn. Han har en sør halvt indisk datter fra før. Nå maser moren hans om at datteren vil føle seg utenfor i en helt hvit familie. Har skjønt det sånn at hun og barnets mor begge har det synet. Mor er adoptert og jenta er relativt lys.

Er det noen som har innspill? Erfaringer?

Anonymkode: 87a3c...d01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en dårlig grunn. Eksen hans er vel sjalu og bruker det. Dere er jo "en helt hvit familie" (du, kjæresten din og barnet ditt) uavhengig av om dere får et barn sammen eller ikke. Anbefaler deg også å IKKE diskutere eventuelle planer om flere barn med hans eks...

Anonymkode: 29826...b10

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen grunn i det hele tatt. Har mor fokus på dette, så vil det smitte over på barnet. Man skal ikke "skjemmes" over sin hudfarge, uansett hvilken, og det skal ikke påvirke følelsen av tilhørighet. Dere får ha fokus på at hun er et likeverdig familiemedlem som barnet du allerede har, og eventuelle felles barn med hennes far. Hudfarge, etnisitet... Hvordan skal det påvirke vår følelse av vår verdi? At selv MOR lar dette skje, synes jeg er uhørt.

Anonymkode: e9248...cc8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Heh, folk vil alltid finne en grunn til misnøye. Hos meg ber foreldra mine meg om å ikke få barn med utenlandsk kjæreste, fordi vedkommende barn vil «være i fare for å falle mellom to stoler, få identitetskrise, og evt. havne i dårlig miljø». Fordi en slektning av oss, som er blandingsbarn, følte det sånn og blei gangster i Oslos underverden. Så man kan dra ting ganske langt.

Anonymkode: 6eff2...af8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Heh, folk vil alltid finne en grunn til misnøye. Hos meg ber foreldra mine meg om å ikke få barn med utenlandsk kjæreste, fordi vedkommende barn vil «være i fare for å falle mellom to stoler, få identitetskrise, og evt. havne i dårlig miljø». Fordi en slektning av oss, som er blandingsbarn, følte det sånn og blei gangster i Oslos underverden. Så man kan dra ting ganske langt.

Støtter foreldrene dine 100 prosent 

Anonymkode: 97aae...485

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å? Har du noen egne erfaringer eller skrekkeksempler? 😨

AnonymBruker
Skrevet
On 6/10/2024 at 8:50 AM, AnonymBruker said:

Så sært

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk til å få barn med en som har en x der du allerede ser tendenser til problemer i forhold til støy. 

Anonymkode: 7c9b3...740

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 8.16):

Vi har begge et barn. Han har en sør halvt indisk datter fra før. Nå maser moren hans om at datteren vil føle seg utenfor i en helt hvit familie. Har skjønt det sånn at hun og barnets mor begge har det synet. Mor er adoptert og jenta er relativt lys.

Er det noen som har innspill? Erfaringer?

😂🙈..Ja, drit i de og lev ditt liv som du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...