Gå til innhold

Fytti katta så elendig samsung/android er i forhold til iPhone

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Fountaine skrev (2 minutter siden):

iPhone er bedre enn Samsung.

Nei.

Anonymkode: 92726...865

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men dere må jo ha argumenter? Slik som jeg listet 4 ting som jeg finner fortsatt irriterende etter 2-3 uker etter overgang fra Samsung til Iphone, men det er spesifikke grunner. 

Da jeg byttet fra iphone 4S til an android mobil, for ti år siden, var det fordi iphone slo seg av på vinteren. Tålte ikke norsk vitner i det hele tatt. Pluss at det var vanskelig med bilder, musikk og bøker på iphone, man måtte bruke apple-bibliotekk på pc og det var en veldig tungvindt løsning. På den tiden var Android-mobil (tror jeg kjøpte en HTC mobil) mye bedre på brukervennlighet. Apple har siden løst begge disse problemene, ser det ut som, iphone funker nå også om vinteren, og Cloud-lagring og streaming-tjenester slik som spotify gjorde flytting av filer enten enklere, eller unødvendig. Men det f.eks. at Apple holder på at man MÅ bruke Apple-pay på iphone, det virker helt tullete. Apple-pay er en dårligere løsning sammenliknet med G-pay. 

Anonymkode: 9d889...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Iphone er så lite intuitiv sammenlignet med samsung. Får du feilmelding på noe sier den ikke engang hva problemet er.. Man må ringe kundeservice for de minste ting. 

Anonymkode: a4135...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 5.57):

Byttet min iPhone 12 pro Max i en samsung galaxy s24 ultra for en uke siden og angrer noe jævlig. Makan til treg telefon og elendig batteritid har jeg aldri vært borti før… og nei, samsugen er ikke brukt, den ble kjøpt ny på NetOnNet, fikk den forrige tirsdag. 

dette er det desidert dummeste kjøpet jeg noen gang har gjort og møkka blir lagt ut på Finn med en gang jeg har mottatt iPhone 15 pro Max som nå er bestilt! Skulle faen ikke vært lov å selge noe så elendig søppel som dette, hvordan i himmelens navn har noen samsug når det er så jævla ræva!! Skulle vært forbudt ved lov å ha samsug i Norge!

ikke bare at den er treg og ræva batteritid men systemet og alt er bare rot, er som å gå 20 år tilbake i tid, og med kun 700 kr mer for iPhone er det spesielt uforståelig at ikke alle har iPhone, samsug er verdt maks 1000 kr mens iPhone absolutt er verdt 15700, det var 14990 rett i dass. 

håper virkelig ingen her inne har den driten, for så stygt unner jeg ingen av dere å ha det!

aldri mer samsug her i gården og ingen som har samsug er velkommen i mitt hus!

Anonymkode: 51049...fb5

Ok....

Personlig vil jeg heller ha Samsung og andre merker, enn noe overpriset IPhone dritt 😄 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke iPhone - og som en annen spurte her: Har dere fått tilbakeknapp enda?! Noe av det mest irriterende med iPhone er jo at det blir så utrolig kronglete fordi den tilbakeknappen mangler. 

Tastaturet på iPhone er også mye verre enn Samsung sitt. 

Jeg har prøvd iPhone, og den gangen det var iPhone 3 så funket den bra, for da hadde den ingen andre konkurrenter, men straks alle andre også kom med smarttelefon så gikk jeg bort fra iPhone. Prøvde igjen da iPhone hadde kommet til nr. 8, men den var like dårlig. 

Jeg skjønner meg ikke på dem som syns at iPhone er bedre. Sikkert et par-tre ting som funker veldig bra på iPhone selv om jeg ikke kommer på noe akkurat nå, men jeg kommer aldri til å gå tilbake til iPhone... da måtte det være at jeg fikk en gratis i såfall. 

Anonymkode: 687fb...7a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 6.32):

Jeg har hatt iPhone én gang, for ti år siden. Dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Vi er har siden det vært en Samsungfamilie, og stortrives med det 😊

Anonymkode: ac896...0b7

Samsungfamilie faktisk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 6.55):

Elsker samsung, og iphonene ser så billige og klumpete ut. Har dere fått tilbakeknapp enda? 

Anonymkode: e6e98...6fd

Tilbakeknapp? Skriver du fra 2011?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hold deg unna NetOnNet. De selger brukte ting som nye. Sjekk Trustpilot.

Anonymkode: 7d9a8...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kun hatt Samsung mobiler opp i gjennom og nå har jeg en av Samsungs nyeste Samsung s23, er kjempefornøyd. Den er ikke treg? Og den har det beste mobilkamera 🤩 Vil ikke ha iphone. 

Anonymkode: aae1e...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener man med tilbake knapp? Jeg har iPhone og Samsung på jobb. Hater virkelig samsungen, og orker heller ikke å sette meg inn i den. For mye styr og vanskelig å bevege seg rundt på telefonen.

Jeg vet at samsung har tilbake knapp, men hva skal man med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har både iPhone (privat) og Samsung (på jobb). Er like fornøyd med begge to :)

Batteriet på Samsungen holder kanskje litt lengre. Men jeg synes at iPhone er litt enklere å bruke. Samsung er litt knotete i menyen. 

Anonymkode: f815b...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har iPhone, og kommer aldri til å kjøpe noe annet. Den funker alltid, og bare varer og varer og varer. De andre i familien har Samsung. Lite intuitivt, jeg finner ikke frem på telefonene dere, og vanskelige menyer. Dessuten må de bytte telefon mye oftere. Mannens mobil hadde et direkte elendig kamera, det var enorm forskjell på bildene han tok vs bildene jeg tok. Nå har han kjøpt ny telefon fordi hans telefon ble ødelagt (igjen!), kanskje det er bedre nå.

Anonymkode: 48696...2f8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 10.16):

I phone er oppskrytt 

Anonymkode: 8b766...711

Enig, iPhone er mye bedre 

Anonymkode: 5184a...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 22.42):

Nei.

Anonymkode: 92726...865

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (På 13.6.2024 den 14.32):

Ok....

Personlig vil jeg heller ha Samsung og andre merker, enn noe overpriset IPhone dritt 😄 😄 

Samsung er overpriset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Samsung er overpriset 

Neppe mer enn IPhone 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...