AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #21 Del Skrevet 10. juni 2024 IPhone har blitt absurd dyrt, til tross for at det bare er en telefon som de fleste andre. Ja, jeg vet at det finnes andre modeller i samme absurde prissegment. iPhone funker ok om man har eksakt det behovet Apple mener man har, men for meg som generelt har egne meninger og behov synes jeg det er tungvint og krøkkete. På Android får jeg lettere gjort det jeg vil, og trenger i langt mindre grad å google meg fram. Jeg skjønner med en gang hva jeg må gjøre, og mulighetene er der. På iPhone er det ofte ikke teknisk mulig å gjøre det jeg ønsker i det hele tatt. Anonymkode: 37071...d79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 10. juni 2024 #22 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Byttet min iPhone 12 pro Max i en samsung galaxy s24 ultra for en uke siden og angrer noe jævlig. Makan til treg telefon og elendig batteritid har jeg aldri vært borti før… og nei, samsugen er ikke brukt, den ble kjøpt ny på NetOnNet, fikk den forrige tirsdag. dette er det desidert dummeste kjøpet jeg noen gang har gjort og møkka blir lagt ut på Finn med en gang jeg har mottatt iPhone 15 pro Max som nå er bestilt! Skulle faen ikke vært lov å selge noe så elendig søppel som dette, hvordan i himmelens navn har noen samsug når det er så jævla ræva!! Skulle vært forbudt ved lov å ha samsug i Norge! ikke bare at den er treg og ræva batteritid men systemet og alt er bare rot, er som å gå 20 år tilbake i tid, og med kun 700 kr mer for iPhone er det spesielt uforståelig at ikke alle har iPhone, samsug er verdt maks 1000 kr mens iPhone absolutt er verdt 15700, det var 14990 rett i dass. håper virkelig ingen her inne har den driten, for så stygt unner jeg ingen av dere å ha det! aldri mer samsug her i gården og ingen som har samsug er velkommen i mitt hus! Anonymkode: 51049...fb5 Det høres ut som om det er noe galt med mobil telefonen du kjøpte, så jeg ville klaget til butikken. Jeg, samboeren min, datteren vår og vår eldste sønn har i alle år hatt Samsung mobil telefoner og vi har aldri opplevd noe som helst problemer med de. Jeg har nå en Samsung Galaxy Z fold. Den er kjøpt brukt og den funker helt supert. Den var så og si ny (selgeren hadde nesten ikke brukt den). Jeg har aldri i løpet av alle de årene jeg har hatt Samsung telefon opplevd dårlig batteri (bortsett fra en gang, men da fikk jeg byttet batteri og telefonen ble som ny) eller treg telefon. Pluss at systemet er også helt supert. Jeg finner lett ting på mobilen og jeg vet hvor nesten alt er. Jeg har forskjellige "mapper" som jeg har gruppert de forskjellige appene inn i. Og finner dermed ting lett. Alt er lett med systemet på Samsung. Jeg får lettere gjort ting jeg vil uten stress. Vår yngste sønn derimot har en Iphone og det er mest pga snapchat (noe med at snapchat var treg på android telefon, men det har jeg aldri opplevd). Men han vil trolig aldri gå over til android. Uansett, så er smaken som baken - den er delt. Noen foretrekker Iphone, noen foretrekker Samsung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #23 Del Skrevet 10. juni 2024 Svært fornøyd med Samsung over mange år. For meg er mobilen kamera og du vil ALDRI få like fine bilder på en iPhone! ( jeg har Samsung, venninne iPhone) Om du er vant til Android, er det mest logisk. Er du vant til iPhone, vil du synes det er best. Ingen grunn til å disse Samsung. Anonymkode: 7b34e...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #24 Del Skrevet 10. juni 2024 Har akkurat bytta ut min iphone, har hatt diverse iphoner de siste 8 årene. Felles for alle er elendig batteri, virker kun i maks 2 år, masse feil og tull. Så denne gangen ble det samsung, som jeg har hatt før. SÅ fornøyd, batteriet holder i over 2 døgn, og ingen feil eller teite ting med den foreløpig. Har også applewatch, ipad og macbook, passelig fornøyd med det også, blir nok byttet i et annet merke ved neste anledning. Anonymkode: 21292...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 10. juni 2024 #25 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Byttet min iPhone 12 pro Max i en samsung galaxy s24 ultra for en uke siden og angrer noe jævlig. Makan til treg telefon og elendig batteritid har jeg aldri vært borti før… og nei, samsugen er ikke brukt, den ble kjøpt ny på NetOnNet, fikk den forrige tirsdag. dette er det desidert dummeste kjøpet jeg noen gang har gjort og møkka blir lagt ut på Finn med en gang jeg har mottatt iPhone 15 pro Max som nå er bestilt! Skulle faen ikke vært lov å selge noe så elendig søppel som dette, hvordan i himmelens navn har noen samsug når det er så jævla ræva!! Skulle vært forbudt ved lov å ha samsug i Norge! ikke bare at den er treg og ræva batteritid men systemet og alt er bare rot, er som å gå 20 år tilbake i tid, og med kun 700 kr mer for iPhone er det spesielt uforståelig at ikke alle har iPhone, samsug er verdt maks 1000 kr mens iPhone absolutt er verdt 15700, det var 14990 rett i dass. håper virkelig ingen her inne har den driten, for så stygt unner jeg ingen av dere å ha det! aldri mer samsug her i gården og ingen som har samsug er velkommen i mitt hus! Anonymkode: 51049...fb5 Det finnes en innstilling som gjør alle funksjoner dobbelt så kjappe. Jeg fulgte en tutorial på YT da jeg kjøpte en s23 (tror jeg 😅) og den ble superkjapp. Bare som ett punkt. Ellers har jeg aldri hatt iPhone, så vet egentlig ikke hva jeg går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #26 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg gikk fra Huawei til iPhone til Samsung, alle toppmodeller. Samsung er den beste jeg har hatt, og jeg liker definitivt android best. Huawei skal jeg aldri ha igjen, iPhone til nød. Vi har ellers også hatt Sony og OnePlus i hus, men Samsung vinner gjennom på det aller meste. Det er veldig delte meninger om dette her, ala elbil vs fossil. Det er fint at folk har ulike preferanser, det ville vært kjip om alle var like. Anonymkode: 9b5bc...dc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #27 Del Skrevet 10. juni 2024 En kompis kjøpte Samsung etter ørten iPhoner, jeg ga det en uke. Fikk rett, den røk rett ut på finn! Anonymkode: 1fd42...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #28 Del Skrevet 12. juni 2024 Åpenbart at "samsug" må skrivest flest mulig ganger i HI. Anonymkode: 37b46...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #29 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 8.42): Sto du opp på feil fot eller trådstarter? Anonymkode: ef096...16a Sto sannsynligvis opp på trådstarter. Anonymkode: 37b46...ada 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #30 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 5.57): ... ingen som har samsug er velkommen i mitt hus! Anonymkode: 51049...fb5 Vi er der, ja. Anonymkode: f536a...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #31 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sto sannsynligvis opp på trådstarter. Anonymkode: 37b46...ada Så trådstarter sto opp på seg selv. Lei sak. Anonymkode: f536a...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #32 Del Skrevet 12. juni 2024 Det er smak og behag. Iphone er søppel for meg. Anonymkode: f3175...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #33 Del Skrevet 12. juni 2024 Hvis det er noe trøst, TS, så har jeg byttet Samsung S20FE til nyeste Iphone, men ikke pro, hvilken er det, er det 14, tro. Ja, for 2 uker siden. Og jeg sliter også fortsatt. Det er vanskelig å bli vant til ny mobil og overalt er det ting som irriterer meg. Siste iphone jeg hadde, var iphone 4S, og det er en stund siden. Lommeboka på iphone, Apple pay. Den er jo elendig iforhold til Gpay jeg dør, det er så slitsomt. Det går ikke an å sette egne navn på kort, det går ikke an å bytte bilde på kort. Man må altså HUSKE siste 4 tall på alle kortene sine, hvis man vil bruke forskjellige kort i applepay. Har ikke ALLE flere kort, liksom? Ansiktsgjenkjenning. For en elendig greie. Jeg vil heller ha fingeravtrykk tilbake, den har aldri feilet meg. Men det med ansikt, enten er det feil vinkel, så er det kanskje feil belysning, så har jeg briller på, eller GUD FORBY solbriller 😒 Altså, den funker jo kanskje 50% av tiden. Men også helt dumme ting, slik som jeg spiller Pokemon Go, men hvorfor Pokemon Go er så veldig treig på iphone, det er uforståelig. Man åpner appen og den er liksom "på" men det tar så langt tid før skjermen egentlig oppdaterer seg med pokemon 😒 Eller, noe så dumt som EMOJI på Facebook messenger. Jeg har en flerspråklig tastatur på mobilen (norsk/engelsk/spansk/russisk) pga stavekontroll, slik er det med meg, jeg har venner og familie som snakker forskjellige språk. Men, med FB så har ingen av de tastaturene emoji, og jeg må bruke Swift key i tillegg for å sette en smiley. Som det ikke var nok med 4 tastatur fra før av liksom. 😥 og igjen, med tastaturet. Iphone husker tastaturvalget globalt. Men hvorfor?! Det at jeg sendte noen en melding på russisk, betyr jo da selvsagt ikke at jeg skal nå bruke RUSSISK for å søke opp en app på mobilen min, når hele mobilen min er på norsk. Samsung gjorde ikke det, da var tastaturvalg forbehold APP og ikke hele Mobil, og det er jo så mye bedre. Igjen, fryktelig irriterende. Så ja, jeg skjønner ikke at folk klarer å leve med iphone jeg heller, irriterer meg hver dag at jeg byttet og ønsker nesten å gi opp hele prosjektet. Det eneste, er batteri. Batteri er bedre på min nye mobil men så er S20FE spesielt kjent for dårlig batteri. Anonymkode: 9d889...958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. juni 2024 #34 Del Skrevet 12. juni 2024 Nokia er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #35 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åpenbart at "samsug" må skrivest flest mulig ganger i HI. Anonymkode: 37b46...ada Sier sønnen min på 14 også 😆 Anonymkode: e6e98...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #36 Del Skrevet 12. juni 2024 Helt tullete innlegg. Og hvis så mange kjøper samsung liker de det vel, er det ikke deres valg? Anonymkode: 3c1b1...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #37 Del Skrevet 12. juni 2024 Prøvde meg på iPhone for noen år siden. Holdt ut en uke, så gav jeg den bort. Møkk! Anonymkode: 92726...865 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #38 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 6.51): Som iphone bruker selv lurer jeg på om det er noe galt med samsungen din? Android telefoner pleier ofte å ha bedre hardware mens android er en mye dårligere og mindre brukervennlig software (til gjengjeld kan man customize mer). Samsung lager mange av delene som Apple bruker. Men Samsung som selskap har en tendens til å love stort og levere lite. Har selv samsung kombimaskin som liksom skal kunne koble seg til app, og aldri fungerte… og samsung TV der de forsøkte å tvinge på meg reklame i hjørnet av menyen.. galleri funksjonen på tv’en var mye dårligere enn reklamert. Så er generelt misfornøyd med samsung selv, men tenker at batteritid pleier de ikke å være så dårlige på, så da kunne du nok klaget. Anonymkode: 17d73...555 Her må jeg si meg uenig. iOS eller Android eller litt smak og behag etter min mening, men når det gjelder komponenter og byggekvalitet er iPhone og ofte Apple-produktet generelt, i en klasse for seg. Apple sine prosessorer leverer langt bedre ytelse enn Qualcomm og Samsung sine. Anonymkode: df093...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 12. juni 2024 #39 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg har sammenlignet Iphone og Samsung og fant ut at Samsung ikke var noe tregere, ringte først med Iphone til en bekjent og la på og ringte så opp med Samsungen, faktum var at jeg samtalen ikke gikk noe raskere med Iphone enn Samsung, var like langt unna også så rekkevidden er lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. juni 2024 #40 Del Skrevet 12. juni 2024 iPhone er bedre enn Samsung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå