AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Skrevet 10. juni 2024 Problemet vårt er en 13åring som er redd for vann og har ingen interesse av å lære seg å svømme. Han tør ikke engang ha hodet under vann eller få vann i øynene. Liten av vekst, lite fysisk tøff, men skal ha svømming på ungdomsskolen til høsten. Det vi nok burde gjort er å dra til "syden" med han og bare la han leke i bassenget helt til motivasjonen kanskje kommer for å lære seg å flyte. Nevnte jeg at han er den staeste og mest påståelige ungen jeg har møtt..🤣 Så til spørsmålet. Et vannlandet i Hunderfossen verdt å sjekke ut når vi likevel kjører forbi den veien? Eller er det for mindre unger og alltid så fullt at det er vanskelig å få noen kvm for seg selv til å leke med flyteleker? "Sydenidéen koster for mye for oss i år. Takk for innspill🙏 Anonymkode: 98808...008
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet vårt er en 13åring som er redd for vann og har ingen interesse av å lære seg å svømme. Han tør ikke engang ha hodet under vann eller få vann i øynene. Liten av vekst, lite fysisk tøff, men skal ha svømming på ungdomsskolen til høsten. Det vi nok burde gjort er å dra til "syden" med han og bare la han leke i bassenget helt til motivasjonen kanskje kommer for å lære seg å flyte. Nevnte jeg at han er den staeste og mest påståelige ungen jeg har møtt..🤣 Så til spørsmålet. Et vannlandet i Hunderfossen verdt å sjekke ut når vi likevel kjører forbi den veien? Eller er det for mindre unger og alltid så fullt at det er vanskelig å få noen kvm for seg selv til å leke med flyteleker? "Sydenidéen koster for mye for oss i år. Takk for innspill🙏 Anonymkode: 98808...008 Nei, det er ikke verdt i deres tilfellet. Ta kontakt med instruktør på svømmekurs og forklar problemet, så spør på hva som er lurt her. Anonymkode: 4ee81...db0 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Mener du badeland? Nei, det er lite. Anonymkode: c7ac5...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Nei, det vil ikke fungere for deres formål. Anonymkode: 41100...f51
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 Nei, ikke til deres formål. Men kan dere ikke bare ta ham med i vanlige offentlige bassenger og øve der? Trenger da ikke "syden-bassenger" for å lære seg å svømme. Anbefaler sterkt at dere bruker en del tid på å øve, gjerne sammen med en god svømmelærer. Det er sikkert pinlig for ham å ikke kunne svømme når man er så gammel, og det blir ikke enklere på ungdomsskolen... Anonymkode: eaf2f...476 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 Vannlandet på Hunderfossen er for småbarn. Hvis du kjører fordi lillehammer og vil på badeland bør dere dra på jorekstad. Anonymkode: 40e3f...230 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå