Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjæresten vet ikke om han elsker meg og er usikker om han vil være sammen med meg.  Men han vil ikke gjøre det slutt heller. Sier han vil jobbe for forholdet. Men jeg blir ekstremt usikker når han sier dette og blir nærtagende og blir fort lei meg for ting. Da mener han at jeg skaper drama og konflikt. Jeg sliter med å føle meg trygg i forholdet. Har dette noen fremtid?

Endret av Catbert
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Om han ikke en gang vet om han elsker deg, så er det ikke så mye håp. For å jobbe med forholdet, så må dere elske hverandre, ellers er det ikke noe å jobbe for. 

Anonymkode: 270c1...4ff

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det som kjæresten. Og jeg prøver å fokusere på det gode i forholdet, for å bygge det opp igjen. Men han maser hele tiden om mine følelser, og da har jeg vært så ærlig at jeg har sagt det ikke er på 100 % men at jeg vil prøve. Han blir da veldig lei seg og lager drama. Men skal jeg lyve? 

Det er vanskelig å være i den situasjonen også.

Anonymkode: d28e5...3e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det som kjæresten. Og jeg prøver å fokusere på det gode i forholdet, for å bygge det opp igjen. Men han maser hele tiden om mine følelser, og da har jeg vært så ærlig at jeg har sagt det ikke er på 100 % men at jeg vil prøve. Han blir da veldig lei seg og lager drama. Men skal jeg lyve? 

Det er vanskelig å være i den situasjonen også.

Anonymkode: d28e5...3e6

Hvorfor vil du være med han når det ikke er 100 prosent? 

Anonymkode: 8e2a5...925

• Liker 1
Skrevet
ZarahSweet skrev (1 time siden):

Hvor lenge har dere vært sammen?

Litt over ett år

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Catbert said:

Kjæresten vet ikke om han elsker meg og er usikker om han vil være sammen med meg.  Men han vil ikke gjøre det slutt heller. Sier han vil jobbe for forholdet. Men jeg blir ekstremt usikker når han sier dette og blir nærtagende og blir fort lei meg for ting. Da mener han at jeg skaper drama og konflikt. Jeg sliter med å føle meg trygg i forholdet. Har dette noen fremtid?

Gi ham 14 dager til å hitte ut av det. Null kontakt. Er han stadig usikker så dumper du ham. 

Anonymkode: 10ca1...820

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Catbert skrev (8 timer siden):

Jeg sliter med å føle meg trygg i forholdet. Har dette noen fremtid?

Da synes jeg det beste er at du trekker deg unna ham. Du trenger ikke gjøre det slutt, men bare skygg litt unna, vær fornøyd i ditt eget selskap og finn på noe for deg selv, eller med andre venner.

Jeg mener at når man er kjærester går man 100% inn for det, eller så er er man ikke kjærester. Selvsagt er man usikker noen ganger, det gjelder alle av og til. Men man går ikke rundt og sier at man er usikker på forholdet. Da jobber man med det, og man elsker/er veldig glad i kjæresten. 

Dvs jeg synes din kjæreste oppfører seg umodent. Men du må og slutte å mase om det, trekk deg unna når han sier han er usikker.

Endret av exictence
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke liv laga. Å få høre om denne usikkerheten, sår selvfølgelig et frø i deg og gjør deg ekstremt usikker. Du går nå på eggeskall fordi du er redd han skal gå. Han har laget dette dramaet og denne konflikten selv, men ser det ikke. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bedt om en pause, så du selv føler du kommer deg litt ovenpå.

Har det ellers vært mye drama og konflikter, tenker jeg at det er på tide å gå.

Anonymkode: ff4f9...0fc

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Catbert said:

Litt over ett år

Da hadde jeg gått. Jeg og kjæresten har ikke sagt vi elsker hverandre enda(7 mnd). Men vi har pratet om hva vi føler for hverandre og det er ekstremt sterkt. Vi planlegger fremtiden sammen og han skal flytte nærmere meg så vi får mer tid sammen. 

Vi elsker mye ved hverandre, men vi føler begge at vi trenger mer tid sammen før vi vil bruke ordet «elske» for for oss er det noe ekstremt sterkt. Vi er ekstremt glad i hverandre og vi er definitivt på vei til å elske hverandre. 

Men tross det ordet så finnes det ikke fnugg av usikkerhet eller tvil om at vi tilhører hverandre og er 100% dedikert til forholdet vårt. 

Anonymkode: a7552...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...