AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Tips til en vogn som er god å bruke i barnehagen? Til å sove i. helst ikke en som er så dyr:) Anonymkode: 5c3ca...c98
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Twistshake. Kjøpte når de hadde 60% rabatt. Fungerer helt fint til soving så lenge du har en god vognpose i den. Koster stort sett rundt en tusenlapp siden twistshake har salg hele tiden eller et par hundre brukt Anonymkode: eaf90...cb2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Som mangeårig ansatt på småbarnsavdeling har jeg sett mye forskjellig. Men et absolutt must er å velge en vogn som ungen ikke vokser ut av lenge før de slutter å sove, slik at beina blir hengende utfor vogna. Ikke alle barn liker å sove med bøyde bein. Noen vogner, som Babyjogger City Elite har god lengde til både rygg og bein. Sistnevnte har også god kalesje for vind og regn. Og ikke kjøp regntrekket som hører til, gå heller for universalregntrekk. Vi anbefaler heller ikke ergonomiske sittedeler. Når barna blir større, blir det trangt i disse med vinterpose oppi. Anonymkode: 77d8d...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Liker best baby jogger City Elite. Anonymkode: 0bece...108 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Twistshake. Kjøpte når de hadde 60% rabatt. Fungerer helt fint til soving så lenge du har en god vognpose i den. Koster stort sett rundt en tusenlapp siden twistshake har salg hele tiden eller et par hundre brukt Anonymkode: eaf90...cb2 Den har jeg, men så mange som sier at den er ikke god nok. Den er for lett, og ikke anbefalt å bruke til å sove i??🤷🏼♀️ Anonymkode: 5c3ca...c98
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som mangeårig ansatt på småbarnsavdeling har jeg sett mye forskjellig. Men et absolutt must er å velge en vogn som ungen ikke vokser ut av lenge før de slutter å sove, slik at beina blir hengende utfor vogna. Ikke alle barn liker å sove med bøyde bein. Noen vogner, som Babyjogger City Elite har god lengde til både rygg og bein. Sistnevnte har også god kalesje for vind og regn. Og ikke kjøp regntrekket som hører til, gå heller for universalregntrekk. Vi anbefaler heller ikke ergonomiske sittedeler. Når barna blir større, blir det trangt i disse med vinterpose oppi. Anonymkode: 77d8d...e1c Har ikke babyjogger elite ergonomisk sittedel da? Anonymkode: 5c3ca...c98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #8 Skrevet 16. juni 2024 Eldre emmaljunga og simo vogner er fine sovevogner. Lange sportsdeler og er veldig stødige. Baby jogger city elite har også lang sportsdel, men denne har bare 3 hjul så den kan oppleves som litt ustabil. Anonymkode: 912f0...d28 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #9 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 7.33): Har ikke babyjogger elite ergonomisk sittedel da? Anonymkode: 5c3ca...c98 Nei. Anonymkode: 912f0...d28
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #10 Skrevet 16. juni 2024 Jeg har en gammel Simo vogn stående i barnehagen. Lang liggedel. Kjøpt brukt til 500.- Har også en babyjogger city elite som jeg bruker hjemme. Vår 2,5 åring har fortsatt god plass i den. Selv om den bare har tre hjul opplever jeg den som ganske stødig. Anonymkode: 71a31...d73
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #11 Skrevet 16. juni 2024 Kjøpte en brukt babyjogger, veldig fornøyd. Blir ofte så vi bruker den til vanlig også. Anonymkode: 376de...bca
kjærring Skrevet 16. juni 2024 #12 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 0.13): Tips til en vogn som er god å bruke i barnehagen? Til å sove i. helst ikke en som er så dyr:) Anonymkode: 5c3ca...c98 kjøp city mini gt 2 - den er den som er lengst og billigst. de andre er korte og varer ikke spesielt lenge, med mindre du kjøper tfk brukt
kjærring Skrevet 16. juni 2024 #13 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 0.44): Twistshake. Kjøpte når de hadde 60% rabatt. Fungerer helt fint til soving så lenge du har en god vognpose i den. Koster stort sett rundt en tusenlapp siden twistshake har salg hele tiden eller et par hundre brukt Anonymkode: eaf90...cb2 den er jo ikke spesielt stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå