Gå til innhold

Bli sammen med sjefen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har dame, men har hadd godt øye til ham lenge ;) Forteller han om ting som er litt hemmelige osv. Han er hyggelig mot meg men vet ikke om det er annet enn at han er min sjef… Han er tre år yngre. Jeg er 43 i år, burde jeg ta en sjangse og flørte?

Anonymkode: 091a4...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde du  flørte med en opptatt mann som også er din sjef? 🤔Du holder deg unna!

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Burde du  flørte med en opptatt mann som også er din sjef? 🤔Du holder deg unna!

Hans samboer er bare en 30 år gammel liten jente, som trolig ikke har mye å komme med🙈 Jeg på andre siden er en kvinne som kan komme med mye. Er også tynnere enn henne da jeg ikke har født barn. Burde det ikke være atraktivt for ham?

Skrevet

🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hans samboer er bare en 30 år gammel liten jente, som trolig ikke har mye å komme med🙈 Jeg på andre siden er en kvinne som kan komme med mye. Er også tynnere enn henne da jeg ikke har født barn. Burde det ikke være atraktivt for ham?

😂😂😂 seriøst.. jeg er vel også en liten jente i relasjonen vår da, han er 14 år eldre… vi stortrives 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Du burde ta frem en ordliste!

Anonymkode: 9517d...87d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har dame, men har hadd godt øye til ham lenge ;) Forteller han om ting som er litt hemmelige osv. Han er hyggelig mot meg men vet ikke om det er annet enn at han er min sjef… Han er tre år yngre. Jeg er 43 i år, burde jeg ta en sjangse og flørte?

Anonymkode: 091a4...    

Mann som kjeder seg i kjellerleiligheten sin..? 🤡

Anonymkode: f8cf9...d45

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

…(nok en) mann som kjeder seg i kjellerleiligheter sin..? 🤡

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lars Larsen skrev (33 minutter siden):

Ja, her stiller du sterkt, det er det ingen tvil om. Menn foretrekker, som kjent, kvinner med "mye å komme med" fremfor yngre kvinner. 

Ja, de fleste gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de fleste gjør det.

LL sitt utsagn var trolig ironisk. Menn flest ønsker «minste motstands vei». Den «lille jenta hans» vinner nok any day 😉

AnonymBruker
Skrevet

Troll som vil at folk skal si at menn på 40 hører sammen med unge kvinner og ikke liker jevnaldrende.

Anonymkode: d7837...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...