Rebecca30 Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Jeg liker å trekke mannen min til meg og legge hendene hans på brystene mine for å sove. Jeg legger meg rett til å sove når han bare holder dem. Jeg tror det er varmen hans og armene rundt meg, men når jeg har problemer med å sove, advarer jeg ham om at jeg ikke prøver å ha sex, trekker ham over og legger hendene hans på puppene mine. Jeg er sover etter bare noen minutter. Bare lurer på om jeg er rar. Han sier at eksene hans vanligvis foretrakk armen rundt livet, men han har ikke noe imot det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Ja, jeg liker også det. Er godt å bli omsluttet, særlig etter sex når slik berøring bare er kjærlig. Anonymkode: 44e37...003 2
Irak Skrevet 10. juni 2024 #3 Skrevet 10. juni 2024 Rebecca30 skrev (8 timer siden): Jeg liker å trekke mannen min til meg og legge hendene hans på brystene mine for å sove. Jeg legger meg rett til å sove når han bare holder dem. Jeg tror det er varmen hans og armene rundt meg, men når jeg har problemer med å sove, advarer jeg ham om at jeg ikke prøver å ha sex, trekker ham over og legger hendene hans på puppene mine. Jeg er sover etter bare noen minutter. Bare lurer på om jeg er rar. Han sier at eksene hans vanligvis foretrakk armen rundt livet, men han har ikke noe imot det. Veldig romantisk 🪷💕. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Som mann: ikke noe er bedre enn å kose med pupper, men når jeg skal sove, så er det ikke helt praktisk.. Anonymkode: 9170a...284 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå