Gå til innhold

Er det noen andre som liker å sove når partneren din holder brystene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å trekke mannen min til meg og legge hendene hans på brystene mine for å sove. Jeg legger meg rett til å sove når han bare holder dem.

Jeg tror det er varmen hans og armene rundt meg, men når jeg har problemer med å sove, advarer jeg ham om at jeg ikke prøver å ha sex, trekker ham over og legger hendene hans på puppene mine. Jeg er sover etter bare noen minutter.

Bare lurer på om jeg er rar. Han sier at eksene hans vanligvis foretrakk armen rundt livet, men han har ikke noe imot det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker også det. Er godt å bli omsluttet, særlig etter sex når slik berøring bare er kjærlig.

Anonymkode: 44e37...003

• Liker 2
Skrevet
Rebecca30 skrev (8 timer siden):

Jeg liker å trekke mannen min til meg og legge hendene hans på brystene mine for å sove. Jeg legger meg rett til å sove når han bare holder dem.

Jeg tror det er varmen hans og armene rundt meg, men når jeg har problemer med å sove, advarer jeg ham om at jeg ikke prøver å ha sex, trekker ham over og legger hendene hans på puppene mine. Jeg er sover etter bare noen minutter.

Bare lurer på om jeg er rar. Han sier at eksene hans vanligvis foretrakk armen rundt livet, men han har ikke noe imot det.

Veldig romantisk 🪷💕

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann: ikke noe er bedre enn å kose med pupper, men når jeg skal sove, så er det ikke helt praktisk..

Anonymkode: 9170a...284

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...