Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut at kjæresten er utro. Bli eller gå?

Anonymkode: a4f9b...866

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 0053c...ba3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Gå.

Det koster for mye å reparere skaden.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det ett engangsligg i fylla, eller noe mere langvarig ?

Vil uansett egentlig anbefale deg å gå.

Anonymkode: 833e7...5cc

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger av hvilket kriterie du selv har for utroskap.  Er det en dealbreaker så går du. 

Hvordan fant du det ut? Hva har han gjort og hvordan?

Sender deg en klem.

Jeg selv ville gått. Jeg ville mistet all tillit og satt spørsmålstegn ved absolutt alt av minner og fortid med han. 

Anonymkode: 35675...d36

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått, hadde aldri klart å stole på han igjen så forholdet hadde vært ødelagt for alltid.

Anonymkode: 75d08...602

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har funnet ut at kjæresten er utro. Bli eller gå?

De som har litt mellom ørene forstår at det er for lite informasjon til å kunne gi noen råd. 

Anonymkode: d0f6e...3a8

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Med en kjærest så hadde jeg gått. Men mannen så hadde jeg kanskje jobba litt mer med det. 

Anonymkode: 26c8c...db7

• Liker 1
Skrevet

Gå. 

Det hadde jeg gjort. Utroskap er utilgivelig i min bok og jeg hadde aldri klart å stole på vedkommende igjen 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Han vet ikke at jeg vet. Har pågått lenge - kanskje et år 

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Har man barn sammen, så ville jeg sett på årsaker, varighet, hva vi hadde å jobbe med osv.

Om vi ikke hadde barn sammen, ville jeg ikke kastet bort et sekund men flyttet ut samme dag.

Anonymkode: 169b5...6d8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da hadde jeg ikke vært i tvil engang om å gått. Det er ett stort svik. 

Anonymkode: 833e7...5cc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da hadde jeg definitivt gått.

Anonymkode: 35675...d36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kast han i søpla

Anonymkode: 74bc0...705

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere sammen ?

Anonymkode: ad107...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Still deg selv disse spørsmålene: 

1. Hva slags utroskap var det? Chatting, flørting, et kyss, sex, emosjonell utro eller fysisk utro? 

2. Langtids eller engangs tabbe for eksempel i fylla?

3. Fortalte han det selv og angrer han, eller fant du det ut selv, angrer han om du selv fant det ut?

4. Sist men ikke minst: Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg sa til min mann at om han kom til å være utro, kom jeg til å slå opp. Han kysset ei i fylla, på byen, kom hjem og fortalte meg alt, beklaget seg sikkert femti ganger - teknisk sett så er dette utroskap. Og hadde dette skjedd i starten av forholdet, hadde jeg absolutt gått. Men, etter 17 år sammen valgte jeg å bli og jobbe med det.

Selv det ene kysset var nok for meg til at tilliten svekket, men vi jobbet oss gjennom det - mange samtaler, mye gråting og litt sinne. Nå, 3 år senere er ekteskapet fremdeles sterkt, om mulig litt sterkere. 

Det er DU som må ta valget basert på situasjonen, og det er DU som må kjenne på hva som blir best for DEG❤️ Ingen her inne kjenner deg/dere, så dette er noe du må gå dypt inn i deg selv for å finne ut av. 
Masse lykke til, jeg sender deg en stor klem, utroskap er vondt, uansett hva slags utroskap det er snakk om❤️

Anonymkode: d7f86...3e8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg råder deg til å ta en lang prat med kjæresten din, og avslutte. Han kommer sikkert til å unnskylde seg, og love deg at han var dum og kommer aldri til å gjøre det igjen. 

Jeg har vært der. Jeg var dum nok til å bli. Har fått verdens fineste unge, men livet slik jeg så for meg sammen med noen er ødelagt for alltid. Jeg er blitt bitter fordi han ødela tilliten, vennskapet og kjærligheten mellom oss. 
Jada, hvorfor blir jeg da? Fordi livet gikk sin gang.. med barn, hus, hytte og båt. 
Jeg blir også for barna. Og fordi jeg ønsker ikke leve alene. Den dagen jeg kan gå, når barna er blitt voksne og flyttet ut, da er det for sent for meg og finne den store kjærligheten og bygge et liv sammen. 

Så mitt råd, gå, mens du kan. Og finn en mann som er ærlig, som vil ha deg og bygge et liv sammen med deg. 

Anonymkode: 9bac6...f1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det kun fysisk sex så er det helt innafor. Bør ikke engang ansees som utroskap. 

Er det emosjonelt blir det værre. 

Anonymkode: b03e6...8de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det kun fysisk sex så er det helt innafor. Bør ikke engang ansees som utroskap. 

Er det emosjonelt blir det værre. 

Anonymkode: b03e6...8de

Er sterkt uenig, han er ikke et dumt dyr som styres etter lyster men et menneske med hjerne

Anonymkode: 74bc0...705

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De som har litt mellom ørene forstår at det er for lite informasjon til å kunne gi noen råd. 

Anonymkode: d0f6e...3a8

Er du en av dem?

Anonymkode: e1974...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...