AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Jeg har aldri opplevd det før. Under pillefri uke fikk jeg ikke mensen eller spotting. Ingenting. Dagen før jeg får mensen får jeg alltid migrene. Det fikk jeg på 2 pillefrie dag denne gangen også, men ingen mensen. Jeg tok en graviditetstest i morges , den var negativ . jeg hadde sex sist 29 eller 30 mai , så forrige uke. Gangen før der var vel 3 uker siden ca . Husker ikke helt. (Er i fast forhold med mannen min og vi har to barn sammen fra før, men lite sex) jeg er også slankeoperert . Tok gastric sleeve tidligere i år. Det kan vel også påvirke måten p piller blir tatt opp på. men negativ test. Kan jeg likevel være gravid ? Jeg skulle egentlig i gang med p piller i dag men er i tankeboksen . Kan p piller skade foster? Skulle jeg være gravid vil jeg trolig beholde og vil ikke skade fosteret Anonymkode: 4d2cf...eb2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Tviler på du er gravid. At mensen uteblir fra tid til annen kan skje. Mistet mensen helt etter 1.5 år. Kom tilbake med en gang jeg byttet merke. Anonymkode: f84f9...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Skjedde meg også at den ikke kom i pillefri uka. Nevnte det til legen når jeg først var der, å han sa at jeg skulle vente å se om den kom om en mnd igjen, vist ikke anbefalt han å prøve å bytte over til annen type. Jeg kutta ut pillene i noen mnd jeg da, å da gikk alt tilbake til normalen igjen. Anonymkode: e762a...452
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Skrevet 10. juni 2024 Du er nok ikke gravid når test er negativ. Anonymkode: 367f0...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå