Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har sååå mye småting og nips rundt omkring i leiligheten, masse pyntegjenstander og lignende som jeg har fått av diverse familiemedlemmer. Noen forslag til hvor jeg kan gjøre av alle disse? Det er begrenset hva som kan stå framme.
Gjest vimse Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Jeg bestemte meg for å være hard, så jeg har hevet en hel masse, men spart på de tingene som er viktige for meg. Opp igjennom får man så mye at ting man har hatt siden man var liten, godt kan byttes ut, mener nå jeg. Kan liksom ikke se for meg at de blå/grønne/ferskenfargede lysestakene jeg fikk av en venninne på 1.vgs skal bli brukt igjen..
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Det som ikke har økonomisk eller personlig verdi gir jeg bort på loppis. Alt annet som jeg ikke vil ha fremme er pent pakket ned i fine esker og satt i boden.
Gjest -eline- Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Loppis, som allerede er nevnt, er et flott sted. Ellers så kan du jo selge ting på Finn.no eller qxl.no dersom det er noe som er av økonomisk verdi.
Grooo Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Vi tok en runde nå rett etter jul, kvittet oss med flere sker ting&tang + gamle videofilmer. Leverte til en bruktbutikk som drives av Mental helse. Da følte jeg at det var litt enklere, pengene går virkelig til noe bra når de selger tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå