AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Del Skrevet 9. juni Hunden min har fått bravecto tabletter, som dreper flåtten hvis den biter seg fast, men den blir fortsatt liggende og kravle i pelsen hans og kan kravle over til oss som bor med han. Finnes det noe som gjør at flåtten unngår ham fullstendig? Anonymkode: 69808...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni Seresto/Scalibor halsbånd på resept, eller Centaura-spray. Bruk også en klesrulle på pelsen når dere kommer inn døren. Hilsen dyrlege. Anonymkode: 87585...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Seresto/Scalibor halsbånd på resept, eller Centaura-spray. Bruk også en klesrulle på pelsen når dere kommer inn døren. Hilsen dyrlege. Anonymkode: 87585...1f9 Takk! Prøvde å Google pris, men fant ikke noe, vet du ca hva det koster? Vil de gjøre sånn at flåtten ikke blir med hunden inn i det hele tatt? Klesrulle var smart, men litt usikker på om den vil funke på min hund, som har lang, grov og veldig krøllete pels. Anonymkode: 69808...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk! Prøvde å Google pris, men fant ikke noe, vet du ca hva det koster? Vil de gjøre sånn at flåtten ikke blir med hunden inn i det hele tatt? Klesrulle var smart, men litt usikker på om den vil funke på min hund, som har lang, grov og veldig krøllete pels. Anonymkode: 69808...66a Selges reseptfritt i Sverige for ca 400,- Ser ingen flått på bikkja når han går med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Del Skrevet 9. juni Surpomp skrev (6 minutter siden): Ser ingen flått på bikkja når han går med dette Det høres bra ut. Jeg mener sånne løse flått, som bare haiker med han fra all snusingen hans. Ingen som fester seg. Anonymkode: 69808...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå