AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Jeg datet en fyr i kort tid. Det ble veldig tydelig for meg at jeg ikke vil noe videre med han, stoppet datingen. Han ville være venner fortsatt, det er han også med flere ekser og folk han har hatt kortere greie med. Jeg får følelsen av at han ikke er ferdig med meg. Nå har jeg kjæreste, han ringte meg her en dag og fortalte meg om at han er ensom snakket fra sengen mens han var naken. Smilte flørtende. Jeg prøvde bare å ignorere det og holdt temaet på kjedelige hverdags greier. Nå sender han meg meldinger stadig og forteller meg alt mulig og jeg føler han prøver å vise meg at han fortsatt er et alternativfor meg. Jeg har ikke ignorert ham eller kuttet ham ut fordi jeg syns litt synd i ham fordi han ikke har noen. Men det er grunner til at han sliter med dette. Er jeg det dårlig gjort i forhold til begge min kjæreste og ham at jeg holder denne kontakten? Jeg er overhode ikke interessert i ham null niks og blir aldri heller. Anonymkode: 25fae...a84
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Han vil nok ikke være vennen din nei. Bare dropp fyren. Gjør vondt verre for både ham og deg. Anonymkode: d8d17...f5b 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Han har ansvar for sitt eget liv og di skriver han har kontakt med alle eksene sine. Hvorfor skal du bry deg om at han ikke har noen? Det er ikke ditt ansvar og du skal heller ikke være hans uinderholdning. Var jeg kjæresten din hadde jeg blitt sur på deg slik du oppfører deg og ikke klarer å sette ned foten på ekser. Anonymkode: 6ca57...6e6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 37 minutter siden, AnonymBruker said: Han har ansvar for sitt eget liv og di skriver han har kontakt med alle eksene sine. Hvorfor skal du bry deg om at han ikke har noen? Det er ikke ditt ansvar og du skal heller ikke være hans uinderholdning. Var jeg kjæresten din hadde jeg blitt sur på deg slik du oppfører deg og ikke klarer å sette ned foten på ekser. Anonymkode: 6ca57...6e6 Vel jeg regner ikke han som en ex. Anonymkode: 25fae...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå