Marlena Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Hvor forsiktig må man være tidlig i graviditeten?? Er det noe man bør gjøre eller unngå?? Jeg er så redd for at noe skal gå galt og gjør gjerne tiltak for at den lille skal fortsette å være der inne!!!
tvillingmamma´n Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Gjør alt som du pleier du. Men man behøver jo ikke å ommøblere huset hver dag da Ikke løft så veldig tungt (møbler osv). Tror ellers det er sundt å leve så vanlig som mulig mens man er gravid, men som sagt alt med måte. Lykke til
Marlena Skrevet 12. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2002 Ok! Takk for svar! Jeg lurte på dette iforbidelse med ett kurs jeg skal på til helga og der blir det en del brå bevegelser og hopping ned på tjukkaser fra div høyder etc. Er dette helt greit??
tvillingmamma´n Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Så lenge du er helt frisk så kan det vel ikke skade, men vær i allefall forsiktig. Ta ingen sjanser. Er det noe som ser skummelt ut så lar du bare være
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Hei, Spurte legen min om dette for en uke siden.Han sa at jeg kunne drive toppidrett, ta sit-ups, jogge osv.(alt som jeg trodde jeg IKKE) kunne. Karate og den slags holder en seg selvsagt unna,for det inneholder slag og spark mot kropp osv. Så tror du kan leve som normalt jeg'.. Kristin
Klips Skrevet 13. november 2002 #6 Skrevet 13. november 2002 Slag i magen er ikke bra, selvfølgelig, så vær litt forsiktig. Ellers kan du gjøre alt som føles ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå