Gå til innhold

Avklare om han ønsker forhold eller bare langvarig dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært i 2 forhold tidligere og nå vært singel i 2 år og jobbet meg gjennom en dyp kjærlighetssorg uten å date. Føler datingmarkedet er blitt veldig følelsesløst og strever med å manøvrere meg gjennom det. Har siden februar hatt kontakt med en fyr og føler vi har en fin kjemi og ønsker oss det samme hos en partner. Har brukt god tid på å prate med han før jeg har ønsket å møtes, så vi har altså snakket mye sammmen i et par måneder og nå hatt 3 dater. 
Jeg ønsker meg et forhold, en livspartner. Og jeg trodde han her ønsket seg det samme. Han kaller det vi gjør å date, og den siste tiden får jeg følelsen av at han ønsker å date langvarig og eksklusivt, men at det ikke kommer til å bli et forhold. Er det needy av meg å be om en avklaring på hva han ønsker ut av dating? Eller er det vanskelig å ta det opp så tidlig?

Anonymkode: d8a17...63a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ventet litt til, men ikke lenge. Dere har allerede hatt jevn kontakt i 5 måneder, så hvis jeg hadde vært i liknende situasjon så ville jeg ventet en måneds tid/ 2 dater før jeg tok det opp. 

Anonymkode: f1b72...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 dater på et par mnd var jo veldig lite da. Da er jo temperaturen på datingen ganske lav. Skal man telle i antall dater, så er det litt tidlig å kreve avklaring. Men jeg synes det er bra at du er tydelig på hva du vil. Men dere kjenner hverandre ikke godt nok til en skikkelig forpliktelse etter så få dates. 

I tid har dere holdt på lenge nok til at det er rimelig å forvente en progresjon. 

Jeg tror du skal holde iveren litt under kontroll og bruke de neste datene til å bli bedre kjent og komme innpå hverandre. Når timingen tilsier det bør du ta opp temaet om intensjon osv. 

Anonymkode: fbef8...c44

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...