AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 For ordens skyld så er vi begge i starten av 40 årene så jeg burde vite bedre, men jeg lot altså en mann holde meg varm i 3 år. Jeg var kjempeforelsket i han og det var jeg som tok omtrent alt initiativ til å møtes, men han hadde alltid ting som kom i veien slik at det ble vanskelig å ha ordentlig kontakt. Han var derimot veldig glad i å ringes, kunne ringe meg hver kveld og snakke i timesvis. Utover at det var han som var pådriver for telefonkontakten følte jeg mer og mer at han ikke var interessert. Jeg fikk ikke engang «the bare minimim» fra han. Da jeg spurte han om å bruke noen fridager sammen nå i vår, og han som vanlig avlyste i siste øyeblikk så fikk jeg nok og sa jeg ikke orket mer. At jeg ikke føler meg prioritert, at han bruker meg som selskapsdame på telefonen mens han prøver å finne seg noe bedre osv. Han ble veldig overasket og prøvde å unnskylde seg med at han bruker lang tid på å få følelser for noen og prøvde å gjøre MEG og det at jeg satte ned foten til å være problemet, ikke noen forståelse for at jeg ikke lenger ønsket å date pga hans manglende intiativ og interesse. Noen dager senere begynte han å sende meldinger om at han ønsket han gjorde mye mer og at han var lei seg, savnet meg, veldig forelsket ect. Nå har det gått 2 mnd siden jeg avsluttet dette og han sender melding et par ganger i uka og skriver hvor mye han savner meg og angrer. Jeg var lenge kjempeforelsket i denne fyren og kjenner det er vondt å få sånne meldinger. Har svart at jeg er helt ferdig, men en del av meg blir usikker når han skriver sånt. Vil han ha meg nå bare fordi jeg tok styringen og han mistet kontrollen? Anonymkode: 6a4a4...833 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Ja, og hvis du går tilbake så går han tilbake til den gamle oppførselen igjen. Anonymkode: 44a5a...18a 6 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For ordens skyld så er vi begge i starten av 40 årene så jeg burde vite bedre, men jeg lot altså en mann holde meg varm i 3 år. Jeg var kjempeforelsket i han og det var jeg som tok omtrent alt initiativ til å møtes, men han hadde alltid ting som kom i veien slik at det ble vanskelig å ha ordentlig kontakt. Han var derimot veldig glad i å ringes, kunne ringe meg hver kveld og snakke i timesvis. Utover at det var han som var pådriver for telefonkontakten følte jeg mer og mer at han ikke var interessert. Jeg fikk ikke engang «the bare minimim» fra han. Da jeg spurte han om å bruke noen fridager sammen nå i vår, og han som vanlig avlyste i siste øyeblikk så fikk jeg nok og sa jeg ikke orket mer. At jeg ikke føler meg prioritert, at han bruker meg som selskapsdame på telefonen mens han prøver å finne seg noe bedre osv. Han ble veldig overasket og prøvde å unnskylde seg med at han bruker lang tid på å få følelser for noen og prøvde å gjøre MEG og det at jeg satte ned foten til å være problemet, ikke noen forståelse for at jeg ikke lenger ønsket å date pga hans manglende intiativ og interesse. Noen dager senere begynte han å sende meldinger om at han ønsket han gjorde mye mer og at han var lei seg, savnet meg, veldig forelsket ect. Nå har det gått 2 mnd siden jeg avsluttet dette og han sender melding et par ganger i uka og skriver hvor mye han savner meg og angrer. Jeg var lenge kjempeforelsket i denne fyren og kjenner det er vondt å få sånne meldinger. Har svart at jeg er helt ferdig, men en del av meg blir usikker når han skriver sånt. Vil han ha meg nå bare fordi jeg tok styringen og han mistet kontrollen? Anonymkode: 6a4a4...833 En vil ha det en ikke kan få. Når relasjonen er brutt kan en få et nytt perspektiv, og så kan savnet komme da personen ikke er en selvfølgelighet i livet lenger. Det er dermed ikke sagt at noe annet vil skje om dere blir sammen igjen. Et mønster har en tendens til å gjenta seg. Anonymkode: 8f5f7...db0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Han vil ha telefonsamtalene. Var det han som snakket for det meste på telefonen? Isåfall er det kun fordi han mistet noe han ville ha, slik han ville ha det. På stedet hvil. Tar det 3 år og mer å utvikle følelser? Foreslår at du sletter og blokkerer. Da slipper du meldingene og han skjønner at toget er gått. Anonymkode: 130e8...5c6 4
Gjest Anonymus51 Skrevet 12. juni 2024 #5 Skrevet 12. juni 2024 Kom deg unna, dette er bare destruktivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå