Gå til innhold

Fuck friend

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Syns det er en vulgær og vemmelig måte å definere en relasjon på. Om du har samleie med noen er du ikke lenger venner, forholdet blir mye mer intimt og dypt og man kjenner personen på en helt annen måte enn det som omfattes av vennskap. Noen som ser på sex på den måten og som er villige til å gå inn i en relasjon som kun er basert på det og som i tillegg vanner ut det norske språk med engelske pop-uttrykk ville jeg hverken hatt som venn eller partner.

Anonymkode: 19f81...c35

Okei, så hvilket norskt uttrykk ville du brukt for å beskrive en slik relasjon på da? De er ikke kjærester. "Partner" blir vel også ganske vagt og upresist.

Endret av AnonymBrukerNeida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forandring fryder😁så vi valgte å finne nye sexpartnere. Det varte bare 1 år eller maks 2, så ble vi sammen igjen🥰 Enkelte partnere blir man bare så betatt av.. mystisk deilig, bekymringsfritt av enkelhet og kjemi på alle punkt. Så fant vi ut at vi var avhengig av hverandres kroppslukt.. det føles som verdens sterkeste magnet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym11223344 skrev (8 timer siden):

Aldri hatt, liker bedre ONS.

+ 1

Anonymkode: 18a3e...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? 

Tror ikke det er noe standard for det. 

Jeg har opplevd fra èn uke til tre år. Og fra 3-10 samtidige.

Det tar slutt av ulike grunner:

• Noen blir følelsesmessig tilknyttet, og trekker seg for å ikke bli såret
  • Noen får seg kjæreste
  • Noen kjenner at sex uten følelser ikke er for dem
  • Noen vil ha eksklusivitet
  • Med noen er ikke den seksuelle kjemien så fantastisk

M40

Anonymkode: 0baef...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt en i litt over 2 år. Ukomplisert og deilig. Ble slutt da kjæresten hans fant ut av det, og hun ville ikke dele.

Anonymkode: e590b...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ring politiet

Anonymkode: 19f81...c35

Kg's mest gitte råd.

Anonymkode: 30f0e...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en fast ff i ett år. Vi møttes på nett, fant ut begge var int hverandre som ff, møttes for å sjekke kjemi, og bestemte oss for å gå videre. Møttes aldri for annet enn sex, men sendte hverandre tullesnap.

Avsluttet da jeg ble kjent med det som skulle vise seg å bli mannen i mitt liv. Avsluttet det før jeg hadde første date med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 19.09):

Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? 

Anonymkode: 8ff74...14f

Jeg har hat 2 FF  Hun ene var 55 og hun andre var 40. Er noen år siden og savner det lit. Hun siste maste meg om oftere men så flyttet hun dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lengste er vel 2år. Det kommer alltid et punkt der spenningen blir borte og lysten på noe nytt tar over 

Anonymkode: b086f...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBrukerNeida skrev (På 10.6.2024 den 2.22):

Okei, så hvilket norskt uttrykk ville du brukt for å beskrive en slik relasjon på da? De er ikke kjærester. "Partner" blir vel også ganske vagt og upresist.

Elsker. Man trenger jo ikke å allerede være i et etablert forhold for å ha en elsker tenker nå jeg.

Synes det er synd at "alle" tenker utroskap når man bruker elsker/elskerinne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Numii said:

Elsker. Man trenger jo ikke å allerede være i et etablert forhold for å ha en elsker tenker nå jeg.

Synes det er synd at "alle" tenker utroskap når man bruker elsker/elskerinne. 

Det er kanskje litt stusselig, men jeg synes det er rart å bruke ordet "elsker" om noen jeg ikke elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to, men kaller dem ikke fuck friend akkurat, mer elsker/Bull. En på 35 og en på 21.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBrukerNeida skrev (35 minutter siden):

Det er kanskje litt stusselig, men jeg synes det er rart å bruke ordet "elsker" om noen jeg ikke elsker

Jeg har ikke sex uten følelser, selv om det ikke er kjæreste-følelser tilstede. En form for fysisk kjærlighet kanskje? Hvor man ikke tikker av nok bokser til at et forhold vil være aktuelt, men de fysiske møtene er fine, preget av varme og nærhet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Numii skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke sex uten følelser, selv om det ikke er kjæreste-følelser tilstede. En form for fysisk kjærlighet kanskje? Hvor man ikke tikker av nok bokser til at et forhold vil være aktuelt, men de fysiske møtene er fine, preget av varme og nærhet. 

Er akkurat slik jeg liker å ha det og. Varme og nærhet når man først møtes. Noe forhold hadde jeg ikke orket. Men kan være kjærester for en kveld der det er ingen grenser for nærhet og intimitet. 😍. Så går man hvert til sitt til neste gang😊

Dame

Anonymkode: 65a2c...680

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...