AnonymBrukerNeida Skrevet 10. juni 2024 #21 Del Skrevet 10. juni 2024 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Syns det er en vulgær og vemmelig måte å definere en relasjon på. Om du har samleie med noen er du ikke lenger venner, forholdet blir mye mer intimt og dypt og man kjenner personen på en helt annen måte enn det som omfattes av vennskap. Noen som ser på sex på den måten og som er villige til å gå inn i en relasjon som kun er basert på det og som i tillegg vanner ut det norske språk med engelske pop-uttrykk ville jeg hverken hatt som venn eller partner. Anonymkode: 19f81...c35 Okei, så hvilket norskt uttrykk ville du brukt for å beskrive en slik relasjon på da? De er ikke kjærester. "Partner" blir vel også ganske vagt og upresist. Endret 10. juni 2024 av AnonymBrukerNeida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. juni 2024 #22 Del Skrevet 10. juni 2024 Forandring fryder😁så vi valgte å finne nye sexpartnere. Det varte bare 1 år eller maks 2, så ble vi sammen igjen🥰 Enkelte partnere blir man bare så betatt av.. mystisk deilig, bekymringsfritt av enkelhet og kjemi på alle punkt. Så fant vi ut at vi var avhengig av hverandres kroppslukt.. det føles som verdens sterkeste magnet😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #23 Del Skrevet 10. juni 2024 Anonym11223344 skrev (8 timer siden): Aldri hatt, liker bedre ONS. + 1 Anonymkode: 18a3e...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #24 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? Tror ikke det er noe standard for det. Jeg har opplevd fra èn uke til tre år. Og fra 3-10 samtidige. Det tar slutt av ulike grunner: Noen blir følelsesmessig tilknyttet, og trekker seg for å ikke bli såret Noen får seg kjæreste Noen kjenner at sex uten følelser ikke er for dem Noen vil ha eksklusivitet Med noen er ikke den seksuelle kjemien så fantastisk M40 Anonymkode: 0baef...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #25 Del Skrevet 10. juni 2024 Har hatt en i litt over 2 år. Ukomplisert og deilig. Ble slutt da kjæresten hans fant ut av det, og hun ville ikke dele. Anonymkode: e590b...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #26 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ring politiet Anonymkode: 19f81...c35 Kg's mest gitte råd. Anonymkode: 30f0e...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10. juni 2024 #27 Del Skrevet 10. juni 2024 Hadde en fast ff i ett år. Vi møttes på nett, fant ut begge var int hverandre som ff, møttes for å sjekke kjemi, og bestemte oss for å gå videre. Møttes aldri for annet enn sex, men sendte hverandre tullesnap. Avsluttet da jeg ble kjent med det som skulle vise seg å bli mannen i mitt liv. Avsluttet det før jeg hadde første date med kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12. juni 2024 #28 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 19.09): Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? Anonymkode: 8ff74...14f Jeg har hat 2 FF Hun ene var 55 og hun andre var 40. Er noen år siden og savner det lit. Hun siste maste meg om oftere men så flyttet hun dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #29 Del Skrevet 12. juni 2024 Lengste er vel 2år. Det kommer alltid et punkt der spenningen blir borte og lysten på noe nytt tar over Anonymkode: b086f...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 12. juni 2024 #30 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBrukerNeida skrev (På 10.6.2024 den 2.22): Okei, så hvilket norskt uttrykk ville du brukt for å beskrive en slik relasjon på da? De er ikke kjærester. "Partner" blir vel også ganske vagt og upresist. Elsker. Man trenger jo ikke å allerede være i et etablert forhold for å ha en elsker tenker nå jeg. Synes det er synd at "alle" tenker utroskap når man bruker elsker/elskerinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 12. juni 2024 #31 Del Skrevet 12. juni 2024 15 minutter siden, Numii said: Elsker. Man trenger jo ikke å allerede være i et etablert forhold for å ha en elsker tenker nå jeg. Synes det er synd at "alle" tenker utroskap når man bruker elsker/elskerinne. Det er kanskje litt stusselig, men jeg synes det er rart å bruke ordet "elsker" om noen jeg ikke elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 12. juni 2024 #32 Del Skrevet 12. juni 2024 Har to, men kaller dem ikke fuck friend akkurat, mer elsker/Bull. En på 35 og en på 21..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 12. juni 2024 #33 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBrukerNeida skrev (35 minutter siden): Det er kanskje litt stusselig, men jeg synes det er rart å bruke ordet "elsker" om noen jeg ikke elsker Jeg har ikke sex uten følelser, selv om det ikke er kjæreste-følelser tilstede. En form for fysisk kjærlighet kanskje? Hvor man ikke tikker av nok bokser til at et forhold vil være aktuelt, men de fysiske møtene er fine, preget av varme og nærhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #34 Del Skrevet 13. juni 2024 Numii skrev (6 timer siden): Jeg har ikke sex uten følelser, selv om det ikke er kjæreste-følelser tilstede. En form for fysisk kjærlighet kanskje? Hvor man ikke tikker av nok bokser til at et forhold vil være aktuelt, men de fysiske møtene er fine, preget av varme og nærhet. Er akkurat slik jeg liker å ha det og. Varme og nærhet når man først møtes. Noe forhold hadde jeg ikke orket. Men kan være kjærester for en kveld der det er ingen grenser for nærhet og intimitet. 😍. Så går man hvert til sitt til neste gang😊 Dame Anonymkode: 65a2c...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå