AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? Anonymkode: 8ff74...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg har hatt min fuck friend i snart 3 år, endte opp med at vi flyttet sammen.. Anonymkode: 63c91...b62 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt min fuck friend i snart 3 år, endte opp med at vi flyttet sammen.. Anonymkode: 63c91...b62 Nydelig❤️ Anonymkode: 7b685...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Har hatt min i over ett år, men vi kommer ikke til å flytte sammen. Anonymkode: 06b06...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Hatt min i over 5 år blir ikke kvitt han selv om jeg er hellig overbevisst om at han egentlig ikke liker meg. Han er og opptatt da så kanskje derfor han ikke tør og gi meg noe kompliment. Er egentlig gått litt lei da jeg vil ha mer tid med han. Slik det er nå så mister jeg all lyst på sex når jeg føler jeg er bare bra nok når det paser han og hans tid. Så prøver å date andre litt mer nå da. Har avvist han siden mars pga av at han aldri kan bruke noe tid på meg og det vet han at jeg er lei alt skal skje så fort og hele tiden ha dårlig tid. Jeg gidder ikke mer av det. Så enten får han kutte meg ut eller endre seg til det bedre. Slik han var før f.eks da var det bra. Anonymkode: 65a2c...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Hatt en i 8 år... En i tre år. Single, men holdt det rydding, dramafritt. Men vi har vært fuckfriends, aldri blanda inn dating aktiviteter inn i det. Anonymkode: 6d388...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 Syns det er en vulgær og vemmelig måte å definere en relasjon på. Om du har samleie med noen er du ikke lenger venner, forholdet blir mye mer intimt og dypt og man kjenner personen på en helt annen måte enn det som omfattes av vennskap. Noen som ser på sex på den måten og som er villige til å gå inn i en relasjon som kun er basert på det og som i tillegg vanner ut det norske språk med engelske pop-uttrykk ville jeg hverken hatt som venn eller partner. Anonymkode: 19f81...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det er en vulgær og vemmelig måte å definere en relasjon på. Om du har samleie med noen er du ikke lenger venner, forholdet blir mye mer intimt og dypt og man kjenner personen på en helt annen måte enn det som omfattes av vennskap. Noen som ser på sex på den måten og som er villige til å gå inn i en relasjon som kun er basert på det og som i tillegg vanner ut det norske språk med engelske pop-uttrykk ville jeg hverken hatt som venn eller partner. Anonymkode: 19f81...c35 Ok. Med veldig mange unødvendige ord, så er altså din mening totalt irrelevant ettersom at du ikke har den erfaringen som TS ber om. Anonymkode: 63c91...b62 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Syns det er en vulgær og vemmelig måte å definere en relasjon på. Om du har samleie med noen er du ikke lenger venner, forholdet blir mye mer intimt og dypt og man kjenner personen på en helt annen måte enn det som omfattes av vennskap. Noen som ser på sex på den måten og som er villige til å gå inn i en relasjon som kun er basert på det og som i tillegg vanner ut det norske språk med engelske pop-uttrykk ville jeg hverken hatt som venn eller partner. Anonymkode: 19f81...c35 Mange unødvendige ord, med en mening som er fullstendig irrelevant da du har ikke den erfaringen som spørres om. Ikke minst fuckfriends er ikke venner som har sex, det er noen man treffer kun for sex. Ingenting annet, sex er det relasjonen inneholder. Du tenker på friends with benefits, som er noe annet. Ikke minst informer gjerne dine venner om dine dårlige holdninger, så skal du se at du sitter ikke igjen med noen. Kanskje 1 med like uvitende, bakstreversk og fordømmende holdninger som deg selv. Anonymkode: 6d388...c2a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange unødvendige ord, med en mening som er fullstendig irrelevant da du har ikke den erfaringen som spørres om. Ikke minst fuckfriends er ikke venner som har sex, det er noen man treffer kun for sex. Ingenting annet, sex er det relasjonen inneholder. Du tenker på friends with benefits, som er noe annet. Ikke minst informer gjerne dine venner om dine dårlige holdninger, så skal du se at du sitter ikke igjen med noen. Kanskje 1 med like uvitende, bakstreversk og fordømmende holdninger som deg selv. Anonymkode: 6d388...c2a AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ok. Med veldig mange unødvendige ord, så er altså din mening totalt irrelevant ettersom at du ikke har den erfaringen som TS ber om. Anonymkode: 63c91...b62 Det står såpass dårlig til med seksualmoralen i landet, og jeg kan ikke fysisk gripe inn ellet avstraffe de som fornedrer den, jeg er tvunget til å finne meg i det og jeg må væte en del av et samfunn som begynner å vemme meg. Da må dere klare å finne dere i at jeg gir uttrykk for dette og ser ned på dere. Det er min rett. Anonymkode: 19f81...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? Anonymkode: 8ff74...14f Til den ene enten finner en kjæreste eller går lei, vil ha en annen å knulle. Anonymkode: fd781...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står såpass dårlig til med seksualmoralen i landet, og jeg kan ikke fysisk gripe inn ellet avstraffe de som fornedrer den, jeg er tvunget til å finne meg i det og jeg må væte en del av et samfunn som begynner å vemme meg. Da må dere klare å finne dere i at jeg gir uttrykk for dette og ser ned på dere. Det er min rett. Anonymkode: 19f81...c35 Det er også vår rett til å synes du er uvitende, bakstreversk og en person med dårlig menneskesyn. Men du vet at du trenger ikke gå inn i tråder som handler om ting som vemmer deg, for å spre eder og galle. Det er fullt mulig for deg å holde deg unna ting du ikke liker. Verre å unngå folk som velger å spre driten sin når de blander seg inn i tråder hvor man prøver å dele erfaringene sine, som tråden handler om. Anonymkode: 6d388...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er også vår rett til å synes du er uvitende, bakstreversk og en person med dårlig menneskesyn. Men du vet at du trenger ikke gå inn i tråder som handler om ting som vemmer deg, for å spre eder og galle. Det er fullt mulig for deg å holde deg unna ting du ikke liker. Verre å unngå folk som velger å spre driten sin når de blander seg inn i tråder hvor man prøver å dele erfaringene sine, som tråden handler om. Anonymkode: 6d388...c2a Ring politiet Anonymkode: 19f81...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #14 Del Skrevet 9. juni 2024 Har hatt en over mange år tidligere. Flytting var årsaken til at det opphørte. Vi har møttes noen ganger etter det og har alltid endt opp med sex igjen. Anonymkode: dd6da...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #15 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? Anonymkode: 8ff74...14f Hatt 2 3 samtidig. Bare sex og ingen følelser. De vet ikke om hverandre, fantastisk 🤩🤩 Anonymkode: 79ed4...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #16 Del Skrevet 9. juni 2024 Hadde en for mange år siden. Ingen følelser. Holdt på et års tid. Vi var unge og endte opp på hver vår kant med studier og livet generelt og «vokste naturlig fra hverandre». Anonymkode: 38485...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #17 Del Skrevet 9. juni 2024 Hadde en i fem måneder, til jeg forelsket meg i det som nå er mannen min. Anonymkode: 91e88...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #18 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei alle dere der ute. Jeg er bare nyskjerrig. Jeg lurer på om noen av dere har hatt/har en fuck Friend. Hvor lenge pleier man å ha en fuck Friend? Anonymkode: 8ff74...14f Har hatt flere (ikke samtidig). En varte i et par år, en annen 3 mnd. Ble enten avsluttet grunnet flytting, eller en av oss begynte å date, eller at det bare dabbet av naturlig av seg selv Anonymkode: 704b2...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #19 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det står såpass dårlig til med seksualmoralen i landet, og jeg kan ikke fysisk gripe inn ellet avstraffe de som fornedrer den, jeg er tvunget til å finne meg i det og jeg må væte en del av et samfunn som begynner å vemme meg. Da må dere klare å finne dere i at jeg gir uttrykk for dette og ser ned på dere. Det er min rett. Anonymkode: 19f81...c35 Moral er en høyst individuell størrelse, på linje med for eksempel troen. Det er helt i orden at du har din egen og flott om den funker for deg. Men påtving den ikke der den ikke er forespurt. Anonymkode: 49af9...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 10. juni 2024 #20 Del Skrevet 10. juni 2024 Aldri hatt, liker bedre ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå