AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg har aldri følt en sånn forbindelse med noen før. Vi kan snakke om alt, og det føles som det er meningen at vi skulle møte hverandre. Øyekontakten er helt fantastisk, og hjertet hopper bare jeg ser han. Jeg har vært forelsket før, men aldri følt at jeg virkelig, virkelig har falt på denne måten. Og det villeste er at jeg føler sånn dyp kjemi, selv om vi ikke har gjort noe for å mate den. Jeg drømmer om han om natten, og det føles som han bygger noe i meg. Men... Jeg kan aldri vise det til han, da han har dame. Og jeg har virkelig prøvd å undertrykke dette, men intuisjonen min hyler at jeg ikke må miste kontakten med han. Har dere klarsynte noen råd for hvordan finne igjen meg selv? Jeg har så mye bra folk i livet mitt, men føler at alt er tomt. Likevel. Anonymkode: 0b991...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står skrevet i kaffegruten min her at du vil lykkes dersom du lokker ham med analsex. Anonymkode: fc71a...fc0 Det sier tarotkortene mine også 🃏🔮 Anonymkode: b4f80...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det står skrevet i kaffegruten min her at du vil lykkes dersom du lokker ham med analsex. Anonymkode: fc71a...fc0 Tusen takk! Problemet et bare at "sånt gjør man ikke". Er han så lett å lokke altså? Anonymkode: 0b991...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Finn din egen. Det finnes tusenvis av andre der ute. Anonymkode: 6d470...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finn din egen. Det finnes tusenvis av andre der ute. Anonymkode: 6d470...03c Uff. Enig. Men hvordan slukke denne tomheten? Virker som livet har mistet oksygenet, etter at jeg møtte han. Anonymkode: 0b991...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk! Problemet et bare at "sånt gjør man ikke". Er han så lett å lokke altså? Anonymkode: 0b991...74f Nei du må plusse på litt gangbang og en grisehale også så er han i mål Anonymkode: 7913f...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 Ingen som har litt sympati? Han har rett og slett slått luften ut av meg, og jeg føler på en tomhet jeg aldri har kjent før. Jeg ville ikke startet noe med en opptatt mann, det er jeg for voksen til. Anonymkode: 0b991...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Del Skrevet 9. juni 2024 Hvor lenge har du kjente han? Og hvor møtes dere? Hvor lenge har han vært I et forhold? Anonymkode: c13e7...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Del Skrevet 9. juni 2024 Du kan ikke elske noen du aldri har kyssa en gang? Hvorfor er dere så nærme? Hold deg unna, på alle måter Anonymkode: a7a62...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen som har litt sympati? Han har rett og slett slått luften ut av meg, og jeg føler på en tomhet jeg aldri har kjent før. Jeg ville ikke startet noe med en opptatt mann, det er jeg for voksen til. Anonymkode: 0b991...74f Du har jo klart å forelske deg, så du har jo startet noe Anonymkode: a7a62...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Del Skrevet 9. juni 2024 Limerence? Anonymkode: 861a4...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor lenge har du kjente han? Og hvor møtes dere? Hvor lenge har han vært I et forhold? Anonymkode: c13e7...621 Har inntrykk av at han er i et godt forhold, har ikke fisket noe informasjon her. Og han er også et menneske som aldri ville sagt et dårlig ord om dama, sånn jeg har blitt kjent med han. Forstår jo at jeg fremstår som et svin. Men... Aldri opplevd noe sånt før, og føler meg rett og slett helt lost. Og planen er å holde avstand, ja. Men må akkurat nå ha litt kontakt. Hvorfor føles det som vi er skjebnebestemt? Når det aldri kan bli oss? Anonymkode: 0b991...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Del Skrevet 9. juni 2024 Legg frem ett ønske og gi slipp og glem alt. Så skal universet jobbe for å gi deg det hvis det er til ditt høyeste beste. Anonymkode: 2dd93...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #14 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Legg frem ett ønske og gi slipp og glem alt. Så skal universet jobbe for å gi deg det hvis det er til ditt høyeste beste. Anonymkode: 2dd93...a30 Men... Om det er til mitt beste, så har det jo noe å si at det ev er til hans beste også. Og om det skulle bli sånn at det blir meg og han, så må det ev skje etter at han har blitt singel. Det er det som er så rart, at jeg har en dyp følelse av at jeg holder på å gå glipp av det store. Helt vilt, jeg har heller ikke opplevd lignende. Men har begynt å lure på om jeg klarer å bli meg selv igjen, uten å fortelle dette til noen. Anonymkode: 0b991...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #15 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men... Om det er til mitt beste, så har det jo noe å si at det ev er til hans beste også. Og om det skulle bli sånn at det blir meg og han, så må det ev skje etter at han har blitt singel. Det er det som er så rart, at jeg har en dyp følelse av at jeg holder på å gå glipp av det store. Helt vilt, jeg har heller ikke opplevd lignende. Men har begynt å lure på om jeg klarer å bli meg selv igjen, uten å fortelle dette til noen. Anonymkode: 0b991...74f Har du prøvd å fortelle dette til noen venninner? Kanskje noen nære har noen nyttige innspill Anonymkode: c13e7...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #16 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du prøvd å fortelle dette til noen venninner? Kanskje noen nære har noen nyttige innspill Anonymkode: c13e7...621 Nei. Skammer meg Anonymkode: 0b991...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #17 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Legg frem ett ønske og gi slipp og glem alt. Så skal universet jobbe for å gi deg det hvis det er til ditt høyeste beste. Anonymkode: 2dd93...a30 Takk! Anonymkode: 0b991...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå