Gå til innhold

Gdansk - anbefalinger og er det tryggt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på on jeg skal overraske kjæresten med en weekend i Gdansk. Vi har aldri reist sammen før og jeg har ikke så mye penger. Men Gdansk virker både fint og billig. 

Dere som har vært der, anbefaler dere å reise dit? Er det trygt? Jeg er litt bekymret av meg, og ikke så reisevant. 
Er det billig der? Tenker på mat, opplevelser og overnatting.

og har dere tips til hva man kan finne på? 

takk!

Anonymkode: dec48...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

MYE tryggere enn Oslo, Bergen, Gøteborg, Stockholm, Malmø osv

Anonymkode: fe9ff...01c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært der 3 ganger,følte meg trygg der.Blitt dyrere i Polen også,men allikevel billigere enn her.Kan anbefales😊

Anonymkode: 01b6c...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trygt er det nok enda, men anbefales ikke for min del. Kjedeligste stedet jeg har vært. 

Anonymkode: 3b1c6...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjedelig. De aller fleste andre steder i Polen er mer spennende. 

Anonymkode: ad4ab...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombiner gjerne med Sopot som er en flott havneby. Jeg likte Gdansk veldig godt, men vi var der rundt juletider så Sopot utgikk den gangen. Herlige fargerike bygg.  Anbefaler også Gdansk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gdansk er fint og trygt. Kan slås sammen med Sopot og da blir det strandmuligheter også.

Selv ville jeg heller valgt Krakow. Er man glad i historie og opplevelser finner man Auschwitz og Saltgruvene, f.eks. 
Billigere enn Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg hvertfall trygg i Gdansk :) En tur til Sopot er et must, spesielt hvis det er fint vær! Tok en halvtimes tid, og midt imellom ligger et stort kjøpesenter du kan hoppe av på hvis du liker shopping (det er lite kjedebutikker i selve Gdansk). Billig mat og spa ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trygg,fin og koselig by. God og billig mat. Ting å gjøre er forskjellige markeder,pariserhjul,2.verdenskrigsmuseum,båttur,shopping,bare rusle rundt og spise god mat. Tur til Sopot hvis man vil ha litt strand og sydenfølelse. (Dog ikke sydentemperaturer i vannet)

Anonymkode: 56be2...bb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...