Ella Grisella Skrevet 9. juni #1 Del Skrevet 9. juni Noen som har sett 3% på Netflix? Hva synes dere? Jeg ser den nå. Akkurat min type serie! Jeg får gnagsår i øra av å ha på originalspråket, men den engelske dubbingen er jo grusom 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni Nei,men jeg har vurdert det. Er det bra? Eller det vet du kanskje ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 9. juni Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni Jeg har bare kommet til episode 3, men jeg synes den er bra så langt. Veldig spennende! Men jeg elsker sånne serier. The 100, station 11, Silo osv. Mista raskt interessen for Snowpiercer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni Den er grei. Er best i starten, men bra nok til å slutten også. Så den dubbet for å slippe å nistirre, blir vant til det etterhvert. Anonymkode: 55d46...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Del Skrevet 4. august Jeg slukte hele sesong 1, men falt litt av i løpet av sesong 2. Ser at det har kommet ut to sesonger til. Kanskje jeg tar den opp igjen til høsten. Er enig i at språket ødelegger litt. Jeg vil jo så gjerne like serien, fordi det ikke er en mainstream amerikansk serie. Anonymkode: d37df...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå