AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Er det noen menn eller kvinner her som kan dele sin erfaring i forhold til hva du personlig tenker eller hva de fleste menn tenker om en kvinne på 31 år som aldri har hatt sex før? Jeg er ute etter noe seriøst (typ fremtidig samboer og barn) og grunnen til at jeg aldri har hatt sex før er at jeg er veldig innadvendt og sjenert og har ønsket å vente til jeg møtte "den rette" mannen som jeg følte meg 100% trygg på og som jeg så en fremtid sammen med. Anonymkode: a8854...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Når det gjelder varig partner så ville ikke det overskygget noe annet. Da er det andre egenskaper og verdier som teller i mye større grad. Likevel er det jo viktig at man fungerer sammen også på det området, og med partner som ikke har andre erfaringer, så ville det vært viktig å ha en åpen dialog gående så begge er fornøyde og jobber sammen for at det fungerer så bra som man klarer å få set til å gjøre. Anonymkode: 80370...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Null stress. Verken spesielt negativt eller spesielt positivt. Helt nøytralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 For en opportunity! Lære opp en lærevillig, voksen kvinne fra scratch. Tenker det der må jo bare være positivt og givende for en mann av riktig støpning. Anonymkode: 5ebe0...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Hadde nok alltid lurt på om hun ville «teste andre» Forståelig nok. Anonymkode: 96a62...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Så lenge en likevel er interessert i og liker sex med den rette tenker jeg det er positivt for den personen at en har ventet på akkurat ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg tenker at du er helt spesiell. Positivt ment. Så optimal som man kan få det. Du har ingen ekser i bagasjen og gode verdier. Den eneste haka er at jeg tror du ville hatt høye murer rundt alt der jeg ville hatt en stor jobb med å få deg til å stole 100% på meg, samt at kjærligheten mellom oss måtte ha vært sterk nok, for at du ville tatt stegene videre. Har jeg rett? Hvis så så er jeg en tålmodig mann som fint kunne tatt i på oppgaven med å rive murer over tid hvis jeg ellers bare hadde hatt riktige følelser for deg og tilbakemeldingene fra deg ikke var kalde/passive. Interessen må være gjensidig, for jeg pusher ikke hvis jeg føler jeg trenger meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå