aporia91 Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Hei. Lurer på om alle i Norge skal kunne finnes ved å søke på navn her; Søk i skattelistene - Skatteetaten . Jeg skal gjøre en jobb med hundepass og personen ønsket å treffes på forhånd to-tre ganger, også for å gå en tur og å passe henne en natt gratis. Syntes det hørtes litt voldsomt ut, men sa at det gikk greit. Problemet er at hun vil treffes hjemme hos seg og at når jeg søkte opp adressen så får jeg opp to navn som begge ikke finnes i skattelistene. Hun ønsker nå å treffes på Kolsås senter, som er OK, men problemet er da at det kommer til å være helt folketomt der på søndag. Slik jeg husker det så var det ikke mye aktivitet der i nærheten på søndager. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Dette er trådstarter. Jeg har tenkt litt på det og tror at det at de ikke er registrert kanskje kan skyldes at de ikke har bodd i Norge lenge eller har bodd her lenge, men likevel ikke er skattepliktige her av annen årsak. De snakker engelsk og har indiske navn. Det er nok litt usannsynlig at noen skulle bruker en hundepass app (Rover) for å gjøre kriminelle ting, tror jeg. Anonymkode: 37efc...143
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Nei hadde ikke latt de passe hunden. Anonymkode: a60e6...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå