Gå til innhold

Meta kan gjøre hva de vil du lenge du bruker Facebook.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser stadig flere som skriver at meta Facebook ikke kan gjøre ditt eller datt.. sorry folkens men så lenge dere bruker Facebook er det en del av pakken, du godtok dette når du valgte å fortsette å ha Facebook, ønsker du ikke dette ja da må du bare slette Facebook.. så enkelt.. bruker du det ja da er meta ai en del av pakken og sånn er det. 

Anonymkode: 3b746...b56

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk er så jævlig naive når de tror at en statusoppdatering med «jeg gir ikke facebook tillatelse til…..» hjelper en dritt. Det eneste de oppnår er å spre en kjedemelding og drite seg ut 

Anonymkode: f45d5...a24

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk er så jævlig naive når de tror at en statusoppdatering med «jeg gir ikke facebook tillatelse til…..» hjelper en dritt. Det eneste de oppnår er å spre en kjedemelding og drite seg ut 

Anonymkode: f45d5...a24

Den statusoppdateringen hjelper selvsagt ikke. Det som hjelper, er å sende inn skjemaene for FB og InstaGram der du søker om at dine innlegg og bilder ikke blir brukt til trening av KI. Du er ikke garantert å få det godkjent, men de fleste får det. Av de jeg vet som har søkt, så er det bare 1 av 10 som ikke har fått det godkjent. De som ikke fikk det har valgt å slette kontoene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...