AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Ser stadig flere som skriver at meta Facebook ikke kan gjøre ditt eller datt.. sorry folkens men så lenge dere bruker Facebook er det en del av pakken, du godtok dette når du valgte å fortsette å ha Facebook, ønsker du ikke dette ja da må du bare slette Facebook.. så enkelt.. bruker du det ja da er meta ai en del av pakken og sånn er det. Anonymkode: 3b746...b56 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Folk er så jævlig naive når de tror at en statusoppdatering med «jeg gir ikke facebook tillatelse til…..» hjelper en dritt. Det eneste de oppnår er å spre en kjedemelding og drite seg ut Anonymkode: f45d5...a24 4 1
Hulderen Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk er så jævlig naive når de tror at en statusoppdatering med «jeg gir ikke facebook tillatelse til…..» hjelper en dritt. Det eneste de oppnår er å spre en kjedemelding og drite seg ut Anonymkode: f45d5...a24 Den statusoppdateringen hjelper selvsagt ikke. Det som hjelper, er å sende inn skjemaene for FB og InstaGram der du søker om at dine innlegg og bilder ikke blir brukt til trening av KI. Du er ikke garantert å få det godkjent, men de fleste får det. Av de jeg vet som har søkt, så er det bare 1 av 10 som ikke har fått det godkjent. De som ikke fikk det har valgt å slette kontoene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå