AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 To ganger på rad har det skjedd at han har totalt mistet ereksjon (etter ca 10-12 min). Han har tidligere kunne ha blitt slappere og slappere men har klart å komme i mål ved at jeg suger han. Men aldri har han mistet den så kraftig som de to siste gangene og aldri to ganger på rad.. Av en eller annen grunn så er jeg fullstendig knust og kjenner det har tatt hardt på selvtilliten min.. Dette har aldri vært et stort problem, det er slik som skjer av og til. Tidligere så har det vært «jaja, det går bra! Ikke tenk på det» også suger jeg han, han meg også ikke gjort noe greie ut av det. Tenke det er noe galt med meg, uattraktiv og alt det der, men tror ikke det er derfor.. Vi har vært ilag i mange år nå og er godt voksne, godt etablert.. skjønner ikke helt hva som skjer.. Han sier selv det er mye stress nå og livssituasjonen våres nå er usannsynlig hektisk nå for oss begge, aldri vært så mye stress for oss begge som nå. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjør nå, jeg tørr ikke å ta første steget lengre til å ha sex heller fordi jeg er redd det skal skje igjen. Jeg er også bekymret for at hannes prestasjons angst skal forverres med å snakkes han om det og vet ikke hva som er lurt.. siste gangen det skjedde så var jeg tydelig skuffet og klarte ikke helt å gjemme det.. sa det gikk fint, men kroppsspråket var noe annet, følte meg SÅ mislykket.. noen råd? Anonymkode: 3c975...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Min har ereksjonsproblemer, og har alltid hatt det så lenge jeg har kjent han. Vi har pratet mye om det, jeg syns det kan være vanskelig å forholde seg til, men har lært meg å deale med det. Han er så god med tunge, fingre og annet at jeg alltid blir tilfredsstilt uansett. Jeg får han til å komme også, men piv går ikke. Vi har snakket mye om det, mange litt pinlige samtaler, men det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg