Gå til innhold

Betaling for kattepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nevø, skal bo hos meg og se etter min katt i 2 uker når jeg er bortreist.  Er jo ikke store jobben, annet enn å se til at katten har det bra og får mat/drikke. + at han vanner noen blomster da;) Hva tenker dere er grei betaling for det? (Hvis det har noen betydning, så er han 20 år gammel, bor vanligvis på hybel og studerer i en annen by. Han skal nå ha sommerjobb i nærheten av hjembyen, og hadde bodd hos mor/far, men bor da isteden her).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi var borte i 2 uker og min datters venninde bodde hos oss i 2 uker og passet våre 2 katter. Vi hadde kjøpt inn masse god mat,drikke og snacks. Betalte ingenting. Hun var kjempe fornøyd. 

Endret av Urwa
AnonymBruker
Skrevet

1000 kr uka, er vel en grei sum.

Anonymkode: 53507...669

• Liker 3
Skrevet (endret)

Oi, den var ikke lett. Ville lagt meg rundt 500-1000,-. Uavhengig av mye/lite jobb, så er det fortsatt et ansvar :nikke: Har du en sårbar økonomi, så legger du deg naturligvis under. Kjenn hva som føles greit. 

Endret av Tradegy
AnonymBruker
Skrevet

Tenker 1000.

Han gjør deg en stor tjeneste. 

Anonymkode: 9888a...241

AnonymBruker
Skrevet

Har betalt min niese 1000 kr for en uke- samme type jobb og hun bodde her.

Anonymkode: 81454...db6

AnonymBruker
Skrevet

Synes 1000 kr høres passe ut, evt litt mer dersom det blir lengre for han å kjøre til jobb nå vs om han hadde bodd hos mor og far.

Anonymkode: 421b0...50a

Skrevet

Han blir nok ikke overarbeidet av jobben;) Men det er absolutt et stort ansvar og til stor hjelp for oss. Ikke aktuelt å plassere katten på et kattepensjonat, da han er såpass gammel og føler at han fortjener å være i sine trygge omgivelser:). Ønsker liksom ikke å være den kjipe tanta (selvom han da slipper å bo hjemme hos mor/far de ukene;)), derfor jeg ønsket andres meninger/erfaringer:) Tanken min var i utgangspunktet å gi han 2000 kr for de ukene, samt at han selvfølgelig forsyner seg av det som er i skap og fryser. (Det katten trenger, handler vi inn på forhånd).

AnonymBruker
Skrevet

Han får bo gratis i et hus alene i to uker? Jeg tror han hadde valgt å bo alene hos dere, med eller uten betaling. 

Anonymkode: f2576...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...