Gå til innhold

Oppskrift på cottage cheese is? Og smaker det godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppskrift på cottage cheese is? Og smaker det godt?

Noen her som har forsøkt å lage cottage cheese is? Jeg har 2 spørsmål til dere: 1) Hvilken oppskrift brukte dere? 2) Hva synes du om smaken og likte du det?

Hadde jo vært helt supert om det smaker nesten like godt som vanlig, usunn is mtp at det er mer proteiner i og er sunnere da! Jeg skal innrømme at jeg er litt skeptisk siden jeg ikke liker smaken på cottage cheese, men med andre ingredienser som sukrin eller annen søtning og enten kakao eller bær sp kan det vel bli godt/greit nok?

Anonymkode: b32b1...36a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan aldri tro der blir godt, da cottage Cheese ikke er særlig smakfullt 

Anonymkode: dc975...4b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte oppskriften til jeanetteaj på Instagram, med nonstop i. Liker cottage cheese og spiser det flere ganger i uken, men likte ikke isen. Gikk rett i søpla ☹️

Anonymkode: 60f3a...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan aldri tro der blir godt, da cottage Cheese ikke er særlig smakfullt 

Anonymkode: dc975...4b3

CC er helt toppers! Fantastisk næring, tilsett gjerne frukter. Gjerne 1 ss kesam for enda bedre smak.

Anonymkode: af55b...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kalle slikt is. :jolie: Hilsen isens førsteforkjemper.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeh... hvorfor ikke bare bruke sunne ingredienser som fløte, egg, frukt/bær og eventuelt litt honning hvis man vil ha det enda søtere? Det er fullt mulig å lage sunn iskrem som smaker godt. Man må ikke ha rørsukker oppi.

Anonymkode: 58313...ae1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet det en gang, men synes å huske at det ble veldig tørt. Smaken var grei, men konsistensen var ikke god. Har laget is med frossen banan flere ganger, det blir godt! Har prøvd med kakaopulver og forskjellige proteinpulver for smak, kan sikkert ha oppi andre bær eller frukt også :)

Anonymkode: caff3...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CC er en ost med noe salt smak og jeg bruker det selv bare til retter som passer med kald ost som salat f.eks, men hver sin lyst selvsagt.

Anonymkode: 34421...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se for meg at cottage cheese is er godt 🙈 Men har tro på at sånne cottage cheese wraps kan være gode, tenkte å prøve å lage det selv en dag snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...