AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Jeg er lykkelig gift, og har vært det i 15 år. Mannen min og jeg har rett og slett sluttet å ha sex, og ingen av oss savner det. Først var vi litt stressa for at det var noe galt, men etterhvert har vi snakket sammen, og vi er enige om at ingen av oss har noe særlig behov for det. I flere år prøvde vi å holde sexlivet i gang, men det var alltid tiltak. Det var fint når det skjedde, men det var så mye stress for oss begge å tenke at vi måtte. Vi hadde forsåvidt lyst, men ingen av oss har noensinne vært sånn at vi hele tiden har lyst på sex. Helt i starten av forholdet hadde vi det ganske ofte, men da bodde vi jo ikke sammen, så det var mer, nå må vi benytte sjansen når vi har den. Da vi flyttet sammen skjedde det stadig sjeldnere, og nå er vi altså her. Vet at mange umiddelbart vi si "han er vel utro/du er vel utro". Det er ikke tilfelle, og det vet jeg 100%. Det jeg lurer på er: Hvor uvanlig er dette? Det kan da ikke gjelde bare oss? Anonymkode: 02a43...917
Topper og daler Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet at mange umiddelbart vi si "han er vel utro/du er vel utro". Det er ikke tilfelle, og det vet jeg 100%. Han onanerer vel under dyna tre ganger i uka etter at du har sovnet. Evt. på do mens du ser TV i stua. Så da har han et privat sexliv, men ikke et han deler med deg. Fint hvis dere trives med det, så klart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå